Bruno Mars Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei, Greide den jellyjumper konkuransen (vanskelig ), og vurderer Logitech G11 fra deres hjemmeside. Her på prisguiden finner jeg bare svansk/dansk/engelsk layout. Men det står jo ikke noe nevnt på logitechs hjemmesider... Er det norsk da? Om ikke; er det noe særlig forskjell på et med svensk eller dansk layout? Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Logitech G11 finnes ikke i norsk layout. (skyt meg vis feil) Forskjellen på norsk og svensk layout er at Å er Ä, og Ø er Ö. Tror ikke det er noe mer forskjell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Forskjellen på norsk og svensk layout er at Å er Ä, og Ø er Ö. Tror ikke det er noe mer forskjell. For å presisere; Det gjelder kun bokstavene som er trykt på tastene- Det blit Å og Ø når du skriver... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Men hva er det jeg vil få fra logitech da? Det står ikke noe (som jeg finner) om hvilket språk det er. Uansett takk for nyttige opplysninger ElZiko og Tiltman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå