sttrons Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Skulle prøve den efekten med å eksponere en gang i fokus, og en gang uten, for så å legge dem over hverandre, for å få en sånn drømmende effekt. gikk jo i dass, for rett etter første eksponering, så begynnte det å regne, så tok det andre i full fart, noe som tydlivis flyttet en smule på stativet. brukte overlay funksjonen på kameraet for å legge dem over hverandre, så så ikke ossen dert så ut før e la det inn på pc. Ble jo en smule spesielt: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det var veldig tøft. Drømmefølelse Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Litt usikker på om jeg likte effekten til lysene, men stemningen ellers i bilde falt definitivt i smak. Som sn0dig sier, så gir det en drømmende effekt. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er det ikke like greit å ta et bilde og heller legge en slags blur på dette i photoshop for så å legge et skarpt lag med samme bildet oppå med mindre opacity..?.. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 er jo ikke like morrsomt det da. er jo kameraet jeg vil lære å gjøre mest med. ikke ps, for der kan jeg litt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det er ingen dum innstilling. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 liker effekten.. skaff deg noen som kan stå modell for deg.. ifør henne lang hvit nattkjole eller noe.. ser for meg litt the ring opplegg her . Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 liker effekten.. skaff deg noen som kan stå modell for deg.. ifør henne lang hvit nattkjole eller noe.. ser for meg litt the ring opplegg her . Oooh. Spooky! Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Skulle prøve den efekten med å eksponere en gang i fokus, og en gang uten, for så å legge dem over hverandre, for å få en sånn drømmende effekt. gikk jo i dass, for rett etter første eksponering, så begynnte det å regne, så tok det andre i full fart, noe som tydlivis flyttet en smule på stativet. brukte overlay funksjonen på kameraet for å legge dem over hverandre, så så ikke ossen dert så ut før e la det inn på pc. Ble jo en smule spesielt: Tok samme motivet i går he he Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 liker effekten.. skaff deg noen som kan stå modell for deg.. ifør henne lang hvit nattkjole eller noe.. ser for meg litt the ring opplegg her . Jeg får litt hodeløs rytter i tankene jeg... Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg må bare få si at det er utrolig artig når de med litt tiltak løper ut og eksperimenterer med forskjellige teknikker. Dobbelteksponeringer, lysgrafitti, zooming under eksponering... Det er mye gøy man kan gjøre, og selv om resultatet som oftest blir mer interessant enn bra (her var det jo til og med et flott uttrykk, noe de før meg har påpekt), så tjener det som god inspirasjon for latsabbene blandt oss (les: meg) Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg ser denne har gått meg hus forbi. De andre har stort sett allerede sagt det meste. Jeg liker første bildet. God stemmning. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg liker best det siste bildet du har lagt ut og spesielt det at du har fått med deg vinden som river i trerne.. Tror gjerne du kan ha mange muligheter til å ta enda flere gode bilder i området der da det ser meget flott ut der.. Stå på.. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Takker for positiv tilbake melding. savner en del fine motiver, ikke så lett å finne i denne byen. og så leter jeg også etter andre likestilte som en kan utveksle idèer og tekkniker med.. og til opplysning, så var det ikke mitt, men runsyv sitt bilde, det siste som ble postet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå