Jonas Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 siden den forige posten ble stengt og ikke sletta, starte jeg den på nytt igjen her. her er den forige: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=95414 joster, kan du please gi meg en link til de delene?? Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 En annen ting du kan gjøre er jo å lage det ved hjelp av en mikrokontroller f.eks en Atmel AVR. Da kan du jo programmere ulike måter lysene skal blinke på osv. Det er nok en del mer arbeid enn med kretsen i den stengte tråden, men desto mer moro Lenke til kommentar
jostor Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 For å finne delenen går du inn på elfa og skriver artikkelnummeret på den delen du vil finne i søkeboksen, deretter trykker du søk. Da skulle det gå greit. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 tusen takk for alt joster men jeg har ikke loddesett så jeg lurte på om det finnes noen butikker eller noe sånt som kan lodde for meg?? vurderer å kjøpe et sett selv, men lurer på hvor jeg kan få kjøpt det og hvor mye det koster.... håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 tusen takk for alt jostermen jeg har ikke loddesett så jeg lurte på om det finnes noen butikker eller noe sånt som kan lodde for meg?? vurderer å kjøpe et sett selv, men lurer på hvor jeg kan få kjøpt det og hvor mye det koster.... håper noen kan hjelpe meg Biltema, Clas Ohlson f.eks. Knabb en på skolen? en billig loddebolt koster ikke mye.. Dessuten er det kjekt å ha Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Knabb en på skolen? en billig loddebolt koster ikke mye.. Dessuten er det kjekt å ha jeg går i 7'ende.... ikke så mye å knabbe der :wink: kansje jeg tar feil, men er ikke en loddebolt bare èn del på et sett?? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg fikk min lodde bolt av bestefaren min, den var helt ny, han hadde abre ikke åpna den... Skal jeg komme fram til saken tru`? hvertfall på min loddebolrt, så er det bare bolten og en ledning, ikke no mer... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Loddebolt koster kun 99 spenn på Clas Ohlson. Den er på 30W (trenger ikke mer), og så får du med mange spisser i tillegg. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 oja, så man trenger ikke noe sånn loddestasjon eller hva det var, til 1000 spenn Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Loddestasjon trenger man ikke nei. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 sånn, da er delene bestilt og i løpet av helgen blir den nok ferdig! legger også ut bilder men du joster, hvor lang tid lyser led'sene før den slukkes?? og begyner den neste å lyse med en gang etter?? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hmm.. kan ikke det med hz, men de lyser vell son utinatta jetta, ca. 0.5 sek elns? Lenge siden jeg lagtde mitt, men de lyser ganske kort.. Men det som var den tøffeste "Løpinga" var når jeg starta det opp... Da lyste forskjellige og slikt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå