w0d00 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har fått meg ny (brukt) båt med 30hk motor med el-start. Skulle koble til batteriet idag, og klarte å feste kablene til feil poler. så etter 5 sek. at jeg hadde koblet feil, så da satte jeg kablene på rett poler. Nå vil ikke motoren starte. hva har skjedd?? Noen som vet? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Har fått meg ny (brukt) båt med 30hk motor med el-start. Skulle koble til batteriet idag, og klarte å feste kablene til feil poler. så etter 5 sek. at jeg hadde koblet feil, så da satte jeg kablene på rett poler. Nå vil ikke motoren starte. hva har skjedd?? Noen som vet? ja, batteriet har strøm. ringte Yamaha idag og fikk vite at sikringen mest sansynlig har gått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå