Prelude Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 har hatt ett prosjekt i det siste hvor jobben min er å sette igang en internett cafe. nå er maskinene kommet (5xXP1800, TI4200, 256mb ram, dvd-rom osv) og er litt usikker hva slags programvare som må vere på maskinene. så langt har jeg fått med meg av nytteprogram MSN-Messenger Mirc WinRAR (kan ikke fordra winzip..) alle maskiner har AV og WinDVD hva mer av nytteprogram kan vere hendig å ha? og hva slags spill skal det invisterest i? første tanke på det området er Half-Life Counter-Strike, noen andre slagere som folk kan komme til å spille mye? PS: har to uker på og få in alle nytteprogram og evt spill før jeg må ghoste systemene, for da kommer linja og vi åpner 'butikken' Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Warcraft 3 er jo en "klassiker" som dere burde anskaffe. Command and Conquer Generals? Kanskje even Red Alert 2? Mange som fortsatt liker det. Starcraft: Brood War? Serious Sam: Second Encounter er jo genialt og linke på Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 bf1942 er et must. rtcw er også ganske skøyalt i multiplayer, og koster ikke mer enn 150,- for tiden. ja, og for all del, kjøp intellimouse explorer 3.0-muser til alle maskinene. vitenskapelige tester har vist at nettcafé-brukere misliker logitech-muser sterkt. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Mange menn som har passert 20 som like rå spille MEdal of Honor o&l. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hva med en brenner og nero? klart du risikerer at all linje blir spist opp av p2p programmer, for folk som vil brenne ut. Men likefult, har du kapasiteten, vil det lokke til seg folk. Lenke til kommentar
Gnuen Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Har sjølv ein nettcafe og er ein del ting du *må* ha dette er det eg har av spill counterstrike tror 80 prosent av spillinga er cs gta 3 Medal of honor/spearhead Halflife Unreal Tournament Quake 2 Quake 3 Arena Delta force 4 Command & conquer Generals program/utstyr skriver/scanner/fax norton winrar winzip system administrator (legge in sperrer for ka folk kan gjøre) brenner 2,3mbit sdsl internett sikkert ein del mere men kommer ikke på noe i farten Gnuen Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Ikke glem RtCW (wolfenstein ) da Mange som spiller det også Lenke til kommentar
muffe Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Antivirus og firewall, samt en masse finurlige sperrrer slik at folk ikke kan installere hva de vil på maskinene. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Kaffemaskin Samt Duke Nukem 3D, et genialt spill der opptil 24 stykker kan spille mot hverandre Men kaffe er viktigst, uten tvil... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 ja, og for all del, kjøp intellimouse explorer 3.0-muser til alle maskinene. vitenskapelige tester har vist at nettcafé-brukere misliker logitech-muser sterkt. Ingen linker i dag heller..? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Ingen linker i dag heller..? sukk.. er ikke det noe alle vet fra før? det blir som å gi deg en link som beviser at melk er hvit. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 er melk hvitt naa eller?? trodde det hvar svart jeg da!! Liker veldig godt inteli mouse explorer jeg, for den er veldig godt egna til spilling paa grunn av form og plassering av knotter. Men om du kjoeper microsoft eller logitch spiller ikke saa stor rolle, saa lenge det er en mus med OPTISK leser Lenke til kommentar
Cid Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hadde kansje kjøpt noe microsoft og noe logitec dual optical mus jeg da.... selv foretrekker jeg logitec, og regner med at alle andre holder seg for gode til å forvandle denne tråden til logitec VS microsoft nå!!! Men på denne måten kan folk til en viss grad velge selv, hvis det er kritisk for ytelsen deres? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 PS: har to uker på og få in alle nytteprogram og evt spill før jeg må ghoste systemene, for da kommer linja og vi åpner 'butikken' Han hadde 2 uker på seg 12. mars.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 saa ikke det foer naa jeg :oops: :oops: sikkert ikke saa mange andre som heller saa det Praeferox:hvorfor ville du bumpe opp denne 3.5 gamle maaneder traaden??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå