Karl-Peder Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Max Manus*snip* Jeg sitter og ser bakomfilmen nå, og så kommer vi til jubelen i gatene da krigen sluttet. Tårene i øyekroken kommer fram.. Bestefar jaktet forresten rype sammen med Max Manus noen år etter krigen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) AvidGamer:Mhm, den skal sees den får bare håpe den er bra da Heh, ja det er alltid en 50/50% sjanse når det gjelder norske filmer men alt info og video av filmen virker lovande. Ueland fant den: Max Manus het den. Du ser traileren der. Det er også bakscenene videoer på YouTube å se. Bestefar jaktet forresten rype sammen med Max Manus noen år etter krigen. Han lever vel ikke enda? Hadde vært interesant å hørt hva han synes om filmen når den kommer. Endret 1. juli 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Han lever vel ikke enda? Hadde vært interesant å hørt hva han synes om filmen når den kommer. Max Manus? Nei, han døde vel i 96 eller der omkring.. Bestefar lever dog i beste velgående, og har lovt meg å bli med på kino i desember. Det blir kos. Edit: 1996, ikke 95.. Endret 1. juli 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Han lever vel ikke enda? Hadde vært interesant å hørt hva han synes om filmen når den kommer. Max Manus? Nei, han døde vel i 96 eller der omkring.. Bestefar lever dog i beste velgående, og har lovt meg å bli med på kino i desember. Det blir kos. Edit: 1996, ikke 95.. Det var bestefaren din jeg tenkte på ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå