Bruker-93156 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Tja, kommer ann på hvordan du ser på det. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er man anti-støy henger man nok seg på Olsen sin mening, men om man er som meg, som kan sette pris på litt støy, er resultatene ypperlige. Må dog si at jeg liker bildene til 5D best grunnen skarpheten - selv om de kanskje viser mer støy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Nikon D300 @ ISO 3200 http://www.naturfotografen.net/ISO/D300-5.jpg Rævva? Endret 4. august 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nikon D300 @ ISO 3200http://www.naturfotografen.net/ISO/D300-5.jpg Rævva? Mhm, hvilke bilder kan man presentere som skal være tekniske perfekte? Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kanskje det enkleste er å ikke ta godeste Mr. Olsen så seriøst? det er en "quick fix" jeg bruker, fungerer ypperlig... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Etter lite tid til hobbyer har jeg ikke fått vært inne her på år og dag, håper og få snudd den trenden, har blitt lite tid til fotografering og lesing om utstyr og div. Fikk ikke med meg D700 før idag. Ser ok ut dette, skal bli spennende og se noen fullsize bilder etterhvert på diverse ISO Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tja, kommer ann på hvordan du ser på det. Mhm, men det sier kanskje mer om dine forventninger som er utenfor virkeligheten enn kameraet når folk føler de får bra eller over godkjente bilder, mens du enda klager over at de ikke ser teknisk bra nok. Sist jeg sjekket var vel foto kunst, så hvorfor skulle det tekniske være 100%? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Sist jeg sjekket var vel foto kunst, så hvorfor skulle det tekniske være 100%? Sist jeg sjekket så var foto ganske mye mer enn kunst. Du glemte kanskje ordet mine før "foto"? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kanskje det enkleste er å ikke ta godeste Mr. Olsen så seriøst? Fordi jeg ikke nøyer meg med dårlige bilder? Mhm, men det sier kanskje mer om dine forventninger som er utenfor virkeligheten enn kameraet når folk føler de får bra eller over godkjente bilder, mens du enda klager over at de ikke ser teknisk bra nok.Sist jeg sjekket var vel foto kunst, så hvorfor skulle det tekniske være 100%? Fordi det er det eneste mine bilder kan vise, hvor mange av bildene mine har egentlig et budskap å gi? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 All foto er ikke kunst (Gud forby å kalle det meste av foto for kunst), men langtfra all kunst har et budskap heller (takk og pris for det). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Og så handler det om D700 fra nå av igjen, yes? Vi har mange andre fine tråder for generell diskusjon. Endret 5. august 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå