Gå til innhold

Nikon D700. Noen interesserte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4400 per opplading burde holde for de fleste, ja. I hvertfall hvis man dytter inn et batterigrep.

Hvordan er det mulig at D700 holder lenger enn D80 når begge bruker EL-EN3e? Greit nok at ting som skjerm og bildeprossessering bruker forskjellig mengde strøm avhengig av kamera, men da skulle man i hvertfall tro at D700 brukte mer. En større skjerm med høyere oppløsning. Sistnevnte gjelder forsåvidt for bildene også.

Lenke til kommentar
Ok, da er det jo ikke rart tallene er så lave. Med en dag hvor man går med kameraet på, ser på bilder osv så trekkes det mye strøm, men ofte så kan man skyte i et sett, og da får man mange flere bilder enn det som eroppgitt.

Vil tro det er mange av oss som sjekker mesteparten av bildene inne på kameraet for å se at eksponering, fokus osv, stemmer...

Men må si det er imponerende hvis brukstiden er nesten det D3 klarer når man ser på hvor stor forskjell det er på batterikapasiteten på EN-EL3E og EN-EL4A med tanke på at AF er bortimot identisk..

EDIT: leif...

Endret av saturnia
Lenke til kommentar

Fikk mail fra Nikon idag:

Kjære D700 konkurransedeltaker!

Takk for at du deltok i vår konkurranse. Det er dessverre ikke du som ble vinneren av konkurransen. Vinneren er kåret og navn vil bli publisert på hjemmesiden om noen dager.

Nikon D700 blir nå solgt i butikker, er du nysgjerrig, så finn din nærmeste Nikon spesialist for å ta en titt på kameraet. Din nærmeste D700 forhandler finne du på hjemmesiden under fanen "finn forhandler".

Vi ønsker deg en riktig god sommer!

Vennlig hilsen

Nikon Nordic AB

www.nikon.no

www.d700.nikon.no

Snufs :hm:

Endret av jvc1986
Lenke til kommentar
Vil tro det er mange av oss som sjekker mesteparten av bildene inne på kameraet for å se at eksponering, fokus osv, stemmer...

Men må si det er imponerende hvis brukstiden er nesten det D3 klarer når man ser på hvor stor forskjell det er på batterikapasiteten på EN-EL3E og EN-EL4A med tanke på at AF er bortimot identisk..

Interessant- for omtrent det først jeg slår av når jeg får et kamera er AF-confirm pipingen og auto-preview. Er det bare meg som synes det er en forbasket uting å konstant avbryte en fotosession med å nistirre på skjermen? Jeg ser flere gjør det, til og med folk som tar bilder av folk- og det bare en helt underlig vibbe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...