PMnormal Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det lurer jeg også på. Venter en tilbakemelding av en eller annen sort. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg deltok i konkurransen, tenk så utrolig det ville ha vært å vunnet et slikt kamera! Francis Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hadde vært en nedtur å vinne egentlig, må bytte objektiver og slikt Lenke til kommentar
SRD Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hadde vært en nedtur å vinne egentlig, må bytte objektiver og slikt Hvis du skulle vinne så tar jeg gjerne imot D700, så slipper du å tenke på nye objektiv Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hadde vært en nedtur å vinne egentlig, må bytte objektiver og slikt Jeg vil tro at du hadde holdt ut en liten stund med DX crop modus, eller? Francis Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 6MP? NO WAY! Men det hadde blitt en pen 33mm for de som har 1,5crop som normalen som meg Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg fikk testa ut et D700 i butikken i dag. En kunde som hadde det med seg for finne en snutebag. Fytti helvete for en søker! Har seff prøvd D3 et par ganger, men alltid like morsomt å se gjennom en FF-søker. Den raske og "angripende" lukkerlyden gir meg boner! Gleder meg til å svi av 20k +++++! Lenke til kommentar
SRD Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 6MP? NO WAY! Men det hadde blitt en pen 33mm for de som har 1,5crop som normalen som meg Etter det jeg har lest skal jo Nikon 17-55mm fungere på FX fra 24/25mm og opp til 55mm. Så du hadde nok "overlevd" Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg fikk testa ut et D700 i butikken i dag. En kunde som hadde det med seg for finne en snutebag. Fytti helvete for en søker! Har seff prøvd D3 et par ganger, men alltid like morsomt å se gjennom en FF-søker. Den raske og "angripende" lukkerlyden gir meg boner! Gleder meg til å svi av 20k +++++! Haha, nais, selgeren tester kundens kamera. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 6MP? NO WAY! Men det hadde blitt en pen 33mm for de som har 1,5crop som normalen som meg Etter det jeg har lest skal jo Nikon 17-55mm fungere på FX fra 24/25mm og opp til 55mm. Så du hadde nok "overlevd" Må være perfekt vet du Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Jeg fikk testa ut et D700 i butikken i dag. En kunde som hadde det med seg for finne en snutebag. Fytti helvete for en søker! Har seff prøvd D3 et par ganger, men alltid like morsomt å se gjennom en FF-søker. Den raske og "angripende" lukkerlyden gir meg boner! Gleder meg til å svi av 20k +++++! Prøver du å si at D700 har samme lukkersystemet som D3? For det er iallefall et HAV av forskjell på respons, speilbevegelse og blackout fra D300 til D2 / D3 Er det forresten noen andre som opplever selve utløserknappen til D300 som en katastrofe? Den jeg har på vertikalgrepet er derimot perfekt. I såfall er det en av de gledelige nyhetene i motsetning til den helt begredelige minnekortluka og 90% søkerdekning. (Forøvrig ser det ut til at Bjørn Rørslett kan rapportere en helt vanvittig batteriytelse på D700 selv med standard EN-EL3e) Endret 28. juli 2008 av Schnoodleboy Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er vel ikke den samme, nei. Lyden derimot synes jeg var temmelig lik. And I love it! Lenke til kommentar
magneska Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 I såfall er det en av de gledelige nyhetene i motsetning til den helt begredelige minnekortluka Triste greier den luka ja. Har allerede åpnet den ved uhell flere ganger. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er det forresten noen andre som opplever selve utløserknappen til D300 som en katastrofe? Den jeg har på vertikalgrepet er derimot perfekt. Motsatt her, greputløseren er for ømfiendtlig for meg. Magneska: Du kjøpte den hvor og hvorfor? Lenke til kommentar
Maxwell Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Seinest 1 august skulle navnet på den heldige vinner av et Nikon D700 offentliggjøres. Håper det ikke var flere enn meg som fant ut at man kunne hake på for både DX og FX? Er det minnekortluka på D700 som dere klager på? Er det noen som vet om det er gummipakning rundt den, altså værbeskyttelse? Lurer på hvor værbeskyttet D700 er, om det er trygt å bruke den i regn? Vet at objektivene også må ha slik beskyttelse og at langt fra alle Nikon objektiv har det. Leste den siden som han amerikanske "fair weather" fotografen hadde om D700. ( http://www.jimreedphoto.com/content.html?page=5 ) Og etter hva han skriver så skal den tåle regn bra. Men Nikon garanterer vel ingenting her, så man tar vel en sjanse med slikt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Man tar ingen sjangs sålenge man ikke legger den i vannbad... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Lurer litt på hvor værtetta den er i forhold til f. eks en Pentax K20D. Pentax spiller jo veldig på at den er værtettet, og nevner alltid det som en av sine fordeler. Virker ikke ut som dette er et like brukt kjøpsargument for Nikon. Greit nok at de kaller den værtettet, men still... D700 er vel bygd på samme chassis som D300, og D300 er vel værtettet. Usikker på om minnekortluken har noen forskjeller i forseglingen. Idiotisk av Nikon å ikke inkludere den bryteren. Hvor ofte får jeg bruk for den dumme Info-knappen?! EXIF skal sees på et enkelt og lite strømsugende LED-display. Basta! Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Plagsomt mye lysfall i hjørnene der.. Skjønner ikke at du holder ut :!: Ja, jøss! Helt ubrukelig Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 High/dark corners-key... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå