Gå til innhold

Norge verdens dyreste ferieland!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tru at drivstoffprisane er kraftig undervurdert i denne tråden :) Det er faktisk slik at desse har eit utslag på prisane på det vi kjøper. Alt skal transporterast.

I eit land som Norge, der brorparten er avhengig av bil, er det i grunn rart at bil skal vere så dyrt. Her er Norge i ei særklasse i heile verda.

Prisane på alkohol i Norge er heilt ville og kan ikkje tenkje meg eit anna land der dei er slik.

Vi har også fått oss ei regjering som klarer å presse lønningane, prisane på varer, avgifter samt renta oppover, og det gjer oss mindre konkurransedyktige mtp. eksport og turistnæring.

Vi er nok utvilsamt det dyraste ferielandet, og det legg nok tøylar på turistnæringa.

Lenke til kommentar
Tror det er få land i verden der innbyggerne sine står igjen med så mye kjøpekraft i forhold til den lønnen de får som Norge. Høye drivstoffpriser eller ei.

Meinar å hugse at Norge kom ganske langt ned på ei rangering over gjennomsnittleg kjøpekraft. 9. plass i Europa om eg ikkje tek feil.

Lenke til kommentar

Litt interessant lesing for de som er opptekne av dette: http://www.oecd.org/

Det er uansett veldig vanskeleg å samanlikne land. Har eg eit stort forbruk av sprit og bensin er det ikkje billig som ein nordmann i Norge i forhold til folk mange andre land. Oecd viser heilt annan statistikk enn Wikipedia sidene de lenkja til. BNP er i seg sjølv eit vanskeleg tema i og med at dette er eit mål på verdiskaping, og ikkje alt anna folk trur det er. Verdiskapinga i Norge forsvinn i stor grad til Staten. I og med at befolkingstettleiken i Norge, og mange andre faktorar er så vidare avgjerande :).

Edit: OECD viser at Danmark er eit dyrare ferieland enn Norge ;)

Endret av nercix
Lenke til kommentar
Har eg eit stort forbruk av sprit og bensin er det ikkje billig som ein nordmann i Norge i forhold til folk mange andre land.

Personer med høyt forbruk av sprit og bensin er ikke særlig representative for befolkning som en helthet, så jeg ser ikke hva du vil frem til her. Det vil bestandig være noen som skiller seg særs mye ut fra den statistiske normen. En

kan ikke ta hensyn til dette.

Vil tru at drivstoffprisane er kraftig undervurdert i denne tråden Det er faktisk slik at desse har eit utslag på prisane på det vi kjøper. Alt skal transporterast.

For det første er transport billig. Drivstoffskostnaden er også bare en andel av de totale transportkostnadene. Dette gjør selv om prisen på drivstoff stinger mye, stiger ikke prisen på transport så mye (relativt sett).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...