Ituca Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jeg har ikke fått noe i posten i alle fall. Men regner jo med at det kommer etterhvert. Er dette bare rykter eller får man faktisk det - aldri før har jeg fått vite det via posten (eller fått resultat. Hørt mye om dette. Noen som kan bekrefte/avbekrefte? Takk for svar, forresten. Endret 24. juni 2008 av Ituca Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Får jeg ikke vitnemålet i posten, vet jeg ikke hva jeg gjør. Må jo sendes inn til høgskolen jeg har søkt meg inn på. Så, ja, det kommer i posten. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Skjønner hva du mener. Men lurer på om man får eksamenskarakteren som en enhet - altså bare den - i posten når man eksmepelvis går (eller rettere sagt har gått) i 2. klasse på videregående? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det vet jeg faktisk ikke. Trodde du gikk tredje året, men ser nå at tråden er mer generell. Nå hadde jeg bare en eksamen i VK1, og den var muntlig, hvor vi fikk karakteren på slutten av dagen. Fikk ikke noe i posten. For din del vil det kanskje holde å ringe/besøke skolen (administrasjonen). Eller om dere har SkoleArena eller tilsvarende, kan man sjekke der. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg fikk vite min eksamenskarakter i 2.klasse da jeg fikk en utskrift av standpunktkarakterene fra 2.klasse på siste skoledag. Der stod eksamenskarakteren. I tillegg sto eksamenskarakteren på Skolearena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå