Kapli Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei, Er på jakt etter en liten og grei minne pinne med minst 16gig. Har ikke sett på så mange, syns ikke utvalget er så veldig stort, men CORSAIR Flash Voyager GT virker grei. Men er den verdt det? Den skal bare ligge i lomma og sånt så ja.. Andre forlsag til andre minnepinner? Takker. Lenke til kommentar
HighFlight Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei! Jeg kjøpte selv CORSAIR Flash Voyager 32GB fordi jeg trengte mye lagringsplass, og er veldig fornøyd. I tillegg til en relativ lav pris, er den også veldig solid og hele produktet gir inntrykk av et godt produkt. GT versjonen tilbyr også raskere overføring, og det er jo et veldig viktig punkt hvis du ofte overfører store filer som bilder, video, programmer osv. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Hm. Ja, tror jeg går for den. Virker ikke som om det er noen andre som kan sammenlignes med den, takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå