Pilseboben Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 l3 ja er det alle broene som skal sammenkobles, eller bare den ene... nr 5 ?? fra venstre da eller? Lenke til kommentar
formann Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 l3 ja er det alle broene som skal sammenkobles, eller bare den ene... nr 5 ?? fra venstre da eller? Lenke til kommentar
Unimog Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Driver også å clocker litt på en XP 2400 men så fort jeg bar røre på fsbe så blir det bare svart!! Multiplier funker helt fint å bruke men kunne tenke meg å få opp fsben litt også da Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 hva slags HK har du da? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg beklager å måtte si det, men den CPU´n din er ulåst. Trenger ikke noen blyant.. bare til å stille i vei Alle tbred B´s er ulåste fra fabrikk. Så med andre ord, hvis man har en Xp2400+ trenger man ikke gjøre noe fysisk med CPU'en for å overklokke?? Ja, bare hk'et ditt støtter dette. Lenke til kommentar
Unimog Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 hva slags HK har du da? Jeg har et aOpen AK77 8x Max. det støtter opp til 333fsb cpuer å kan vel stilles til ca 250 på fsben i bios. Men bare jeg setter den til 134 så kommer jeg ingen vei... altså svart skjerm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå