Gå til innhold

Noen nye sommerserier?

Anbefalte innlegg

I dette drittværet trenger jeg noen nye serier å ta med på hytten. Noen som har noen anbefalinger? Kan være alt fra spenning, drama til komedie. 4400 var liksom sommerserien min, trenger noe nytt! Ser forresten allerede Weeds, den er jo et must!

Edit: Har sett at det ikke er så mange nye serier som har startet enda, så ta gjerne med noen "gamle" også. Ser forøvrig Lost, 24, PB og the Shield.

Endret av Francesca_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har vel Psych blitt flyttet til høsten, men den er fremdeles en sommerserie i mine øyne. Burn Notice må også selvfølgelig nevnes. Han som spilte Kyle i The Pretender (som forøvrig kan anbefalles for de som ikke har sett) har hovedrollen sammen med ingen andre enn Bruce Campbell. At Tricia Helfer skal være med i neste sesong gjør ikke saken verre. :dribble:

Rescue Me forøvrig også konge om sommeren. Synd at vi bare får minisodes i år da.

Lenke til kommentar
Nå har vel Psych blitt flyttet til høsten, men den er fremdeles en sommerserie i mine øyne. Burn Notice må også selvfølgelig nevnes. Han som spilte Kyle i The Pretender (som forøvrig kan anbefalles for de som ikke har sett) har hovedrollen sammen med ingen andre enn Bruce Campbell. At Tricia Helfer skal være med i neste sesong gjør ikke saken verre. :dribble:

Rescue Me forøvrig også konge om sommeren. Synd at vi bare får minisodes i år da.

Tricia Helfer skal dog bare være med i noen få episoder, ikke hele sesongen(p.g.a. BSG). Men når vi snakker om gjesteskuespillere på Burn Notice så skal også Andrew Divoff(Mikhail fra Lost) være med også i noen par episoder denne sesongen.

Synd det med at vi må vente rundt enda et år til på Rescue Me hvis ikke serien begynner tidligere p.g.a. streiken noe jeg tviler på.

Lenke til kommentar

Burn Notice er jeg i gang med å laste ned nå! Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg har sett en promo for det på en eller annen Viasat kanal, ser jo ut som en grei/bra serie. Supernatural er kult, men har falt litt av, tror jeg må begynne fra sesong 2 igjen nå. Til helgen venter hyttetur med regn, så må ha filmer og tvserier klare! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...