Fosse Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg får ikke installert Windows Live Messenger. Det begynner å installere, ved at det laster ned eller noe fra nettet, men så stopper det opp, fordi det oppstod et eller annet problem. Har prøvd flere ganger i dag, men nei. Kan det være noe galt hos microsoft, siden det må lastes ned saker og ting under installasjonen? Endret 19. juni 2008 av Fosse Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Bruker du XP eller vista? Vis det er XP så kan det være pågrun av SP3 vis du har installert det før du prøvde og installere WLM Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Bruker du XP eller vista?Vis det er XP så kan det være pågrun av SP3 vis du har installert det før du prøvde og installere WLM Det er XP ja, og SP3 er installert. Betyr det at det er totalt umulig å installere WLM?? Jeg får også feilmelding om at oppdateringer til Windows og OfficeXP heller ikke vil installeres. Eller generelt at Windows/Microsoft Update ikke fungerer. Endret 19. juni 2008 av Fosse Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Vis du sletter SP3 inne i legg til og fjernprogramer. da går enn til bake til sp2 og en får installert og oppdatert. Jeg hadde samme problemet på den bærbare min. Slettet SP3. Da virket winUpdate, WLM igjen. Så jeg dropper sp3 fram til det er løst. Endret 19. juni 2008 av EX-adrin Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Vis du sletter SP3 inne i legg til og fjernprogramer. da går enn til bake til sp2 og en får installert og oppdatert. Jeg hadde samme problemet på den bærbare min. Slettet SP3. Da virket winUpdate, WLM igjen. Så jeg dropper sp3 fram til det er løst. Da, endelig, SP3 er fjernet, og da gikk det Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det er bra at det virker igjen Lenke til kommentar
gehe_cheetah Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er bra at det virker igjen Jeg har samme problemet, men når jeg prøver å avinstallere SP3 så får jeg meldig om at følgende programmer kanskje ikke vil fungere, hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Er en feil i SP3 til windows xp men den kan løysat lett med og gjerde følgane. (Funger til Windows XP SP3 32-bit) 1. Trykk på start -> Kjør.. -> cmd -> enter (Skriv i ledetekst) 2. net stop wuauserv 3. regsvr32 %windir%/system32/wups2.dll 4. net start wuauserv No skal problemet være løys og det er berre og laste ned oppdateringa i får windows update og installer msn. Microsoft skal legge ut ein fiks til og ordne det men du kan berre bruke denne metode so er det i orden Endret 13. august 2008 av Neddo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå