deathfuck Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 hva syns dere om den nye gorgoroth dvden, har ikke sett den enna men har den.vil bare se hva folk syns om den før eg ser på den Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Konsert-dvder diskuteres som regel på musikkforumet. Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Konsert-dvder diskuteres som regel på musikkforumet. ok eg beklager Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 sett lit av den veldi bra live dvd anbefales Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Så den akkurat ferdig, ganske bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Har den jeg og, syns Gaahl høres ut som ei kråke noen ganger når han hyler. Blir mere breking. Men blackvokal er ikke så lett å presse frem live bestandig. Generellt sett er det jo greit. Har man vokst opp med å se Alice Cooper og Ozzy Osbourne-videor, blir ikke et par oppnedkors og noen nakne damer særlig sjokkerende. Det er musikken som gjelder uansett, showet er bare fluff. Endret 21. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Var ikke det den konserten hvor det ble masse styr pga de grisehodene? Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nei, det er helt rett. Husker det var masse oppstyr rundt det. DVD'en var ok, syns ikke det var noe høydare, men er jo bare sånn en bør få med seg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ganske jall detta her. Mixen på lydsida er kjip, King speller sloppy og dritkjipt (noe som høres godt fordi bassen er aaaaltfor langt fremme) og hele sirkuset deres er langt fra sjokkerende. Karakter: Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå