aksjetrading Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 hei. tenkte det var på tide å lage en tråd for dette. Har tatt babybilder 5x på ganske kort tid. Og ryktene sprer seg som ill i tørt gress. Eg har til no kun tatt babybilder hos folk, og jeg synes det gir flere fordeler. Ungene er i sitt rette element, og man får mer naturlige bilder. Itilegg har eg med meg 2 bakgrunner, for å ta litt mer skikkelige bilder, en sort og et hvit bakgrunn, som er lett å ta med seg. Jeg kan egentlig ikkje så mye om dette, bortsett fra viktigheten å gå ned på deres nivå, og prøve å fange forskjellige utrykk, og det har unger nok av. Det er ingen lett oppgave, de sitter stort sett ikkje i ro, og ser alle andre steder enn der eg vil at de skal se, men en liten leke gjør gjerne susen. Som dere skjønner, dette ble mye synsing, men jeg er overbevist om at det er behov for en tråd som dette, for akkurat no synes eg babyfoto er det meste spennende å drive med, og enklere enn å ta promoband bilder iallefall :-) Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 godt å se at babyfoto er så lite populært, få om beinet :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 godt å se at babyfoto er så lite populært, få om beinet :-) Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 godt å se at babyfoto er så lite populært, få om beinet :-) Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. og det var dette du hadde å bidra med i denne tråden? NEXT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 godt å se at babyfoto er så lite populært, få om beinet :-) Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. og det var dette du hadde å bidra med i denne tråden? NEXT! Ville bare minne deg på en veldig grei retningslinje. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ikke skli ut igjen aksjetrading Babyfoto kan være kjekt det ja. Har ikke god erfaring med det, men har fått en del spørsmål om jeg kan ta bilder av babyen til bekjente. Fant for øvrig ut at reflektorer tiltrekker seg oppmerksomhet fra babyer. Niesen min ble iallfall veldig fasinert av den blanke overflaten og det var ikke noe problem å få øyekontakt. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Her er et jeg tok av min niese for noen år siden. Ble tatt mens hun satt i den alt for stygge sofaen min. Jeg er ikke noen kløpper i Photoshop, men bildet slo godt an hos foreldre og familie. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Baby bilder tar jeg MYE av. Stortsett det jeg gjør på jobb, og endel unger på ca 2 år. Så har tatt ett par babyer ja =) Får vi se noen bilde eksempler, eller akjse? Ellers må det være lov å hoppe inn i tråden din og fortelle deg om retningslinjene. Lite vits i å henge seg opp i alt. Take a deep breath and let it pass... Ser ikke noe spørsmål eller noe her. Så usikker på hva jeg skal si / dsikutere om her, though ? Oo Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Baby bilder tar jeg MYE av. Stortsett det jeg gjør på jobb, og endel unger på ca 2 år. Så har tatt ett par babyer ja =)Får vi se noen bilde eksempler, eller akjse? Ellers må det være lov å hoppe inn i tråden din og fortelle deg om retningslinjene. Lite vits i å henge seg opp i alt. Take a deep breath and let it pass... Ser ikke noe spørsmål eller noe her. Så usikker på hva jeg skal si / dsikutere om her, though ? Oo mine bilder blir lagt ut sammen med noen gatefoto. må bare få guts nok til å poste igjen. eg vet ingenting om å ta baby i studio, men det eg vet noe om, var å ta dem hjemme hos folk. da er folk i sitt naturlige element, og jeg synes det var veldig behagelig, sammtidig som det var litt stress når ungen krøp opp på meg, mens eg prøvde å fokusere. tok også ungen ut i hagen, og var artig å leke seg frem til resultater. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Baby bilder tar jeg MYE av.Forsåvidt jeg også - særlig med instant-film og fire objektiver samtidig ;-) Den kunstneriske kvaliteten er det så som så med, men til bruken egner ikke de store krumspringene seg uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå