S0ndris Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Heisann. Jeg har akkurat kjøpt en Fender P Bass og øver litt for meg selv. Ser etter noen enkle tabs, men også noen litt artige (som Postman Pat, Super Mario etc.). Noen som kan anbefale noen gode sider med presise tabs? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vil anbfale deg å se på denne siden, jeg brukte denne i min tid Lenke til kommentar
S0ndris Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Takk, men er ikke dette en vanlig gitar side? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 neida, er bass tabs der også Lenke til kommentar
S0ndris Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Okey, takk Noen flere? Vil lage en mappe med linker så jeg kan sitte og søke litt. Lenke til kommentar
tk394585 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) ngn Endret 7. januar 2018 av reemiip Lenke til kommentar
S0ndris Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Okey, takk Noen flere? Vil lage en mappe med linker så jeg kan sitte og søke litt. Bruker for min del GuitarPro til mine musikalske øvelser (trommer, gitar) GuitarPro koster noen hundrelapper med mindre man er CheaterPro xD GP-filer til alle slags artister og låter ligger spredt overalt og kan lastes ned i enorme pakker (50000+ sanger) Tabs-filene inneholder som oftest de fleste instrumentene som brukes i sangen Bruker for min del denne versjonen med altfor mange tabs. Bare husk å kjøpe produktet når du har prøvd det Takk, reemiip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå