Gå til innhold

Nostalgi: hva var din første mobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3210 var vel min første mobil, og den tålte jo hemningsløst mye!!

Det mest attraktive var jo selvsagt "Bildebeskjeder"... å jeg elsket den mobilen.. *snufs* ... men jeg har den jo enda, og den er like oppegående som før! (forutsatt at batteritiden har blitt svekket) :lol:

Anyway, etter der skaffet jeg meg en armor-belagd 5110 og den nå brukte 3510'en..

(PS, min ALLER første mobil var en Siemens telefon tror jeg. Men jeg gjetter det ikke teller siden den ikke funka, hehe)

Neste mobil blir IKKE en nokia i allefall!

Lenke til kommentar

Nokia 1611.

Var vell en vidreutvikling av 1610,men jeg kan egentlig ikke huske at det var noen forskjeller mellom dem.

Kanskje batteritiden,men den var vell på 1 dag eller no sånnt :woot:

Absolutt ikke den beste telefonen jeg har hatt,men den tålte no så jævlig :wink:

Lenke til kommentar
Forskjellen på 1610<->1611 er/var at 1611 kan/kunne sende SMS! Far min har en sånn en. Synd at den ikke funker lengre.

Hva? Funker ikke? Hvorfor ikke, den går jo på GSM 900-nettet. Jeg hadde i hvertfall en 1611 som funket som den skulle da jeg prøvde den sist: i juni 2002.

 

HBhP7LUa.gif

 

Her er i hvertfall en link til itavisens test av 1611 fra 1997

Lenke til kommentar
Min første telefon var en Siemens S10 med farger, hele 3 stykker!!!! Svær som H**** og veide ett tonn, men det tålte alt, og jeg mener ALT. Kunne kaste den i veggen og slippe den i murgølvet osv.  

....

 

Stemmer!! jeg hadde en S10 for en stund siden og den tålte alt!! kjørte fatkisk over den med biln oxo!! bare en liitn sprekk i plastn på siden... men min første mob. var en FIZZ!! kongetelefon! :yes:

Lenke til kommentar

Min første mobil var en Nokia 2010, bor 2,5 mil ifra nærmeste tettsted og der var det ikke dekning, kunne bare bruke telefonen når jeg var på jobb... Taletid på en time og standby-tid på ca 12 timer var "høydepunkter" med den telefonen... Deretter kjøpte jeg en Nokia 8110, byttet til Nokia 6110 før jeg i oktober ifjor kjøpte en Nokia 7210...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...