Theo343 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) De har lansert en haug av kort i denne serien som støtter begge ram typer osv. Hva vet dere om disse kortene? Har andre leverandører lansert en lignende serie og som har kommet i butikker ennå? Pros, Cons? Endret 18. juni 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Anv Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg har bestilt et P5Q Deluxe for testing, regner med det blir sendt i morgen. Jeg vet ikke mer enn det som skrives på xs men etter som jeg kan se har de det gøy :-) Max FSB (som jeg har sett) var 630. Har liggende en Q9550 som skal prøves på dette kortet asap. edit: Link til XS Endret 18. juni 2008 av Anvil Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg vet en del om kortet, har hatt deluxe-versjonen i 2-3 uker nå... Er veldig bra til overklokking, men for å komme langt må en belage seg på mye tid til tweaking. Test kommer på forsiden om ikke så lenge, og Anvil, 45nm quad er morro på dette kortet. Endret 18. juni 2008 av _sindre_ Lenke til kommentar
Anv Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er mange gode tips og et betydelig antall timer lagt ned i den tråden så der finner man mange godbiter. Det høres spennende ut _sindre_, jeg har både Q9450 og Q9550 så det *kan* bli et morsomt tidsfordriv. Biosen ser ut til å være en omstilling med mange nye valg og begreper så det blir vel et slit å finne ut av hvilke kombinasjoner som funker. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) får vi test på forsiden her? Da gleder jeg meg. EDIT: Lurer dog på om Noctuaen passer med NB kjøleren hmm Endret 18. juni 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 får vi test på forsiden her? Da gleder jeg meg. EDIT: Lurer dog på om Noctuaen passer med NB kjøleren hmm Skal gjøre det i følge denne lista http://www.noctua.at/main.php?show=compati...u12p&lng=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå