FKL982 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Soloen er ikke SÅ ille, lett sweeping viss du sammenligner det med f.eks. John Petrucci. Men ikke lett, nei. I går lærte jeg Freebird - Lynyrd SKynyrd PÅ gitar ofc, med bottleneck. Mye lettere enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Toto - Africa på keyboards, med piano/string layer på hovedkeyboardet, og skifting til kalimba/marimba layer på toppkeyboardet. Ganske vanskelig å lære seg, men ganske enkelt når man først har lært det. Sliter litt med solopartiet enda, men jobber som f med å få det til. Lenke til kommentar
-Bratset- Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hmm.. Nesten akkuart begynt å lære meg ukulele, den siste/første sangen jeg lærte meg var Greensleves, legger ut litt småtteri på Youtube etterhvert som jeg begynner å lære meg ting ;-) Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 the four horsemen - metallica. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nesten lært meg hele The Dissentience av Protest The Hero nå. Må bare lære meg å sweepe ordentlig Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Avenged Sevenfold - Nightmare Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 I Dont Need No Doctor - John Mayer På gitar Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Beyond the Horizon av Mezzoforte på bass. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Whole Lotta Rosie - AC/DC Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Ække no særlig på piano men lærte meg akkurat Vanessa Carlton - Thousand Miles Modus Operandi - Sonata Rabidus starten på River Flows In You - Yurima Akkurat nå driver jeg med Final Fantasy X - To Zanarkand EDIT: Trommer: Arch Enemy - Nemesis As I Lay Dying - The Sound of Truth. ække så mye å kunne, men jeg vil fanken meg lære den på gitar selv om jeg ikke spiller gitar ahah Endret 9. desember 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Trommer: En del av bandets egenproduserte materiale (ikke noe å lære seg, men mer uttenking av en bra beat) Metallica - My Friend Of Misery Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 tok akkurat Airbourne - Diamond In The Rough på øret. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Joy Division - New Dawn Fades. Riktig nok ikke hele låta sammenhengende, og ikke like komplett som John Frusciante drar den på akustisk gitar her; http://www.youtube.com/watch?v=O3OPzOx3kkg Men likevel temmelig førnøyd. Endret 17. desember 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det var så mye som Kvelertak - Mjød, på gitar'n! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Naila 6'ern på pianotentamen med denne: http://www.youtube.com/watch?v=FexMw1LwAZk Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Metallica - Hit the Lights. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå