SideburnsKongen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Lærte meg The Offspring - The Kids Aren't Alright igår, jamma med noen kamerater, simpelt riff som alle klarte.. Låter ganske fett også.. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Brushet nettopp opp det jeg ikke kunne av Black Magic Woman - Santana, på gitar selvfølgelig. Utenom det, så må det ha vært... Roadhouse Blues av The Doors. Koselige sangen Edit: Ingen gitarhelt her, nei. Men jeg lærer da sakte men sikkert. Endret 4. august 2008 av -Torb Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ble veldig Bass-man i dag, og lærte meg Snow Hey Oh og Californication på bass. Utrolig stilige sanger Lenke til kommentar
radalf Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Creed - One last breath Ganske hard for meg ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Sick Cycle Carousel - Lifehouse på gitar. Finfint gitarspill i den sangen Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Burzum med Lost Wisdom på gitar, jaja.. er en start i allefall. =) Endret 10. august 2008 av Knorvelur Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Fikk inn en tredje gitarist i bandet i dag, så vi begynte med The White Stripes - Seven nation army, ikke akuratt så avansert, men morro å spille sammen. Lærte den på bass først, (Fordi bassisten hadde litt problemer i starten med å synge og spille samtidig, har liksom ingen skikkelig vokalist, så vi bruker det vi har.. ) også på gitar seinere. Driver også å lærer meg Pantera - Cowboys from hell sånn på egenhånd.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Jobber meg gjennom ulike deler av Master of Puppets for tiden. Klarer nok aldri hele Edit: Gitar Endret 26. august 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jobber meg gjennom ulike deler av Master of Puppets for tiden. Klarer nok aldri hele Edit: Gitar Driver stadig med den jeg også.. Begynte på middle solo her om dagen, men finner stadig nye og forbedrede versoner å spille alt det andre på.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Pearl Jam - Alive er siste tilskudd i arkivet. Ufattelig tøff sang! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Pearl Jam - Alive er siste tilskudd i arkivet. Ufattelig tøff sang! Ah, så enig. Vurderer å lære den selv. Spesielt soloen... Barskt. Lenke til kommentar
Rico2112 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 To sanger på samme dag var de siste; PINK FLOYD-Coming Back To Life og ALLANAH MYLES-Livin' On A Memory Begge på bass Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Lærte meg Enter Sandman på bass her om dagen. Og nå skal jeg prøve på Pink Floyds Money. Jeg er på nybegynner-nivå. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 J. S. Bach - Bourre på klassisk gitar. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Prøver meg på U2s 'Pride' for tiden. Er ikke spesielt vanskelige grep eller noe, men er jo umulig å i det hele tatt få noe i nærheten av The Edges lyd :/ Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har akkurat lært meg bass-riffet til Feel Good av Gorillaz. Jeg liker ikke Gorillaz, men bassen er utrolig kul! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Avenged Sevenfold - Beast and the Harlot Lenke til kommentar
minor Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Afterlife - Avenged Sevenfold, lead gitar og trommer fytte pokkern for en sang Endret 17. februar 2009 av minor Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 med solo? o.0 den er jo umulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå