edge Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Velvet Revolver - Slither på gitar. Surrer med soloen atm. Lenke til kommentar
FredrikL92 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Nettopp lært meg Nightwish - Tutankhamen på gitar, utenom soloen, som jeg jobber med. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Metallica - Eye of the Beholder rytme på gitar. Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Idag(!) har jeg lært meg fler sanger en jeg har gjort de siste 4-5 månedene. Jeg bare fikk et skikkelig kick! Tarot Woman - Rainbow (alt, minus noe sologreier) Kashmir - Led Zeppelin (alt) Stargazer - Rainbow (alt, minus gitarsoloen) Moonlight Drive - The Doors (hele) Still I'm Sad - Rainbow (nesten alt) Brothers In Arms - Dire Straits (alt) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Cowboys from Hell på gitar. Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) , tror jeg, av Eric Johnson Edit: Selvølgelig på gitar Endret 16. juli 2008 av Lamborgini Lenke til kommentar
toshast Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Master of Puppets Soloen, hele Har alltid likt MetallicA men ble så gira etter konserten på Koengen i går Endret 17. juli 2008 av toshast Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Den raske soloen eller den inni mellomspillet? Endret 17. juli 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Ai.. artig tråd! Off-topic: Når det gjelder det å huske "fortfortspillinger", så må jeg ærlig innrømme at jeg på en måte aldri/sjelden "husker" dem.. Når man øver dem inn, så sitter dem liksom i fingrene etter hvert.. og da ligger informasjonen om hvordan man spiller de og de stykkene litt i bakhodet.. lengst bak.. On topic: Alanis Morissette - I Was Hoping (Unplugged), og Nancy Sinatra - Bang Bang 2 sanger som anbefales veldig for nybegynnere... veldig, veldig enkle! Men, Gud så kule! (I hvert fall hvis du får med vokal i tillegg!) EDIT: Hvis folk har mulighet til å ta opp det de har lært seg.. så hadde dette her blitt kjempespennende! Endret 18. juli 2008 av Bone Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) EDIT: Hvis folk har mulighet til å ta opp det de har lært seg.. så hadde dette her blitt kjempespennende! Buckethead - Cannibal Holocaust ( gikk i glemmeboka for 1 år siden, men øvde den inn i går, og skal ikke glemme den ) For de som ikke har sett filmen, eller hørt theme'n: Se filmen hos Youtube Endret 18. juli 2008 av victoryseieren Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 EDIT: Hvis folk har mulighet til å ta opp det de har lært seg.. så hadde dette her blitt kjempespennende! Sa jeg noe galt, syntes du? Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 EDIT: Hvis folk har mulighet til å ta opp det de har lært seg.. så hadde dette her blitt kjempespennende! Sa jeg noe galt, syntes du? Nei, var bare det at jeg ikke fant en smiley som pekte oppover :!: Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ble også gira av Metallica på onsdag, og det at jeg snart får en ESP EX, at jeg frlesket til og frisket opp m ine metallica kunnskaper, som inneholder: - Master (Hele) - Nothing Else (Hele) - Sanitarium (Nesten Hele) - Seek And Destroy (Hele) - Motorbreath (Nei, ikke den sykeste soloen, enda) - Creeping Death Og så klart et riff i noen sanger her og der.. Lenke til kommentar
toshast Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Den samme listen som jeg kan! Pluss noen FOB, LOG og In Flames sanger.. Sikkert andre riff fra andre sanger, samt soloer. Er bare 16 år så har lenge igjen .. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Offspring - Pretty fly for a white guy Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Metallica - Of Wolf and Man på gitar. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Fur Elise Introen pluss det som kommer etter... Gidda ikke resten for det blir for knotete på gitar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå