Pinata Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som har erfaringer med det å få vondt kne som følge av styrketrening? Jeg tar relativt dype knebøy, utfall, beinpress, leg extension og leg curl på hver trening når jeg trener underkropp (som er ca. 1 - 2 ganger i uka). Jeg tar skikkelig i.. Er støl etter hver trening, og jeg lurer på om smertene i kneet har en muskulær årsak? Er ikke plaget med låsninger eller noen plutselige smerter. Plagene kommer gradvis under trening, og varer noen få dager etter.. Så kommer smertene tilbake igjen ved neste trening. Dette er irriterende. Hva bør jeg gjøre? Takknemlig for råd! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 du bør slutte å trene slik som du gjør til du vet hva dette skyldes. kroppen er ganske flink til å si ifra når du gjør noe feil, det kan være overtrening, skjev belastning eller en rekke andre greier. å ignorere smertene er det dummeste du gjør Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skyldes antageligvis feil teknikk et eller annet sted. I først omgang ville jeg begynt med å gi faen i alle øvelsene unntatt knebøy, og tatt en rolig og forsiktig runde med det, og se om du fortsatt opplever ubehag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå