Gå til innhold

Hva er den beste Cpu kjølaren i 500-700 klassen?

erik456

Anbefalte innlegg

hei eg skal no snart kjøpa meg en nye Cpu kjølar!,men problemet er eg kan ikkje så mye om det og eg trenger hjelp til å finne en god en:P

Eg har visse krav:

Ikkje høgare pris enn 500-700 kr!:p

Den skal støtte både amd2 og sokkel 775

Og eg ska ha plass til den i mitt Antec 900:P

Og eg har lyst til at den skal vera ferdig bygg(så eg sleppe og kjøpa vifter i tilegg:P)

Eg har sett litt på denne Zalman CNPS9700 NT Ultra Quiet CPU Kjøler,men eg har hørt at du kan få bedre enn den til den prisen,stemmer dette?? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nope: https://prisguiden.no/product.php?productId=87148

Så fort noen kan bekrefte at den passer inn i ett Lian Li PC6070BSCANDV2 på ett Gigabyte GA-X38 DQ6, tror jeg jeg kjøper den ja :)

eg trur eg tar denne eg då!!:p men eg det plass til denne i mitt kabinett,Antec 900? og følger det med kjøleplasta eller?? :innocent:

Les på erfaringer:

- Helt stille. Selv når jeg åpner kabinettet og legger øret inn mot vifta, hører jeg ingenting.

- Meget god kjøling. Bruker den på en E8400. BIOS rapporterer at temperaturen er ca. 30 grader.

- Enkel og god montering med lettfattelige instruksjoner.

- Kjølepasta følger med.

Lenke til kommentar
Nope: https://prisguiden.no/product.php?productId=87148

Så fort noen kan bekrefte at den passer inn i ett Lian Li PC6070BSCANDV2 på ett Gigabyte GA-X38 DQ6, tror jeg jeg kjøper den ja :)

eg trur eg tar denne eg då!!:p men eg det plass til denne i mitt kabinett,Antec 900? og følger det med kjøleplasta eller?? :innocent:

Les på erfaringer:

- Helt stille. Selv når jeg åpner kabinettet og legger øret inn mot vifta, hører jeg ingenting.

- Meget god kjøling. Bruker den på en E8400. BIOS rapporterer at temperaturen er ca. 30 grader.

- Enkel og god montering med lettfattelige instruksjoner.

- Kjølepasta følger med.

ok,tusen takk for gode råd no går eg får den:P

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Thermalright Ultra Extreme er kongen av luftkjølere.

Du må dog kjøpe vifter som ekstra selv og montere dem, men om du vil ha en stille kjøler som har maks effektivitet.

Støyen og kjølevirkningen avgjør du selv etter hvilken 120mm vifte du kjøper.

Lenke til kommentar

Thermalright Ultra 120 Extreme stikker ca. 16 cm ut fra hoverkortet, og hadde fortsatt 1-2 cm margin ut til sidedøren på mitt PC6070SCANDB v2, og såfremt jeg vet er det ingen kjølere som stikker lenger ut enn denne.

Så kjøp i vei!

Edit: Med "den nevnte kjøleren", mener du Noctua-en? Isåfall passer den også ja.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...