Gå til innhold

Hva er den beste Cpu kjølaren i 500-700 klassen?


erik456

Anbefalte innlegg

hei eg skal no snart kjøpa meg en nye Cpu kjølar!,men problemet er eg kan ikkje så mye om det og eg trenger hjelp til å finne en god en:P

 

Eg har visse krav:

 

Ikkje høgare pris enn 500-700 kr!:p

Den skal støtte både amd2 og sokkel 775

Og eg ska ha plass til den i mitt Antec 900:P

Og eg har lyst til at den skal vera ferdig bygg(så eg sleppe og kjøpa vifter i tilegg:P)

 

Eg har sett litt på denne Zalman CNPS9700 NT Ultra Quiet CPU Kjøler,men eg har hørt at du kan få bedre enn den til den prisen,stemmer dette?? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nope: https://prisguiden.no/product.php?productId=87148

 

 

Så fort noen kan bekrefte at den passer inn i ett Lian Li PC6070BSCANDV2 på ett Gigabyte GA-X38 DQ6, tror jeg jeg kjøper den ja :)

eg trur eg tar denne eg då!!:p men eg det plass til denne i mitt kabinett,Antec 900? og følger det med kjøleplasta eller?? :innocent:

 

 

Les på erfaringer:

 

- Helt stille. Selv når jeg åpner kabinettet og legger øret inn mot vifta, hører jeg ingenting.

- Meget god kjøling. Bruker den på en E8400. BIOS rapporterer at temperaturen er ca. 30 grader.

- Enkel og god montering med lettfattelige instruksjoner.

- Kjølepasta følger med.

Lenke til kommentar
Nope: https://prisguiden.no/product.php?productId=87148

 

 

Så fort noen kan bekrefte at den passer inn i ett Lian Li PC6070BSCANDV2 på ett Gigabyte GA-X38 DQ6, tror jeg jeg kjøper den ja :)

eg trur eg tar denne eg då!!:p men eg det plass til denne i mitt kabinett,Antec 900? og følger det med kjøleplasta eller?? :innocent:

 

 

Les på erfaringer:

 

- Helt stille. Selv når jeg åpner kabinettet og legger øret inn mot vifta, hører jeg ingenting.

- Meget god kjøling. Bruker den på en E8400. BIOS rapporterer at temperaturen er ca. 30 grader.

- Enkel og god montering med lettfattelige instruksjoner.

- Kjølepasta følger med.

ok,tusen takk for gode råd no går eg får den:P

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Thermalright Ultra 120 Extreme stikker ca. 16 cm ut fra hoverkortet, og hadde fortsatt 1-2 cm margin ut til sidedøren på mitt PC6070SCANDB v2, og såfremt jeg vet er det ingen kjølere som stikker lenger ut enn denne.

 

Så kjøp i vei!

 

Edit: Med "den nevnte kjøleren", mener du Noctua-en? Isåfall passer den også ja.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...