skyline Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Okay, noen av dere som har sett den stein rå reklamen med Kylie Minogue? Agent Provacatuer eller noe i den dur, banned commercial. Men spørsmålet er egentlig, hva heter sangen i bakgrunn? Må bare få tak i den! Den er rå! Har fått den på hjernen, men får ikke tak i den uten navnet på sangen/artisten. Takk! Lenke til kommentar
skyline Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Tydeligvis er det bare jeg som har sett`n?? Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Agent Prov er en reklame som er "bannet" i store deler av verden... Den hadde en runde på mail for en stund siden, da... BTW: Kylie er sexxxxy Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Eh, 'bannet'? Det er en kinoreklame som kun vil bli vist i sammenheng med filmer med 18-års aldersgrense. Det er The Hives - Main Offender, methinks. Edit: Jeg så den nokså kjapt etter den kom, på hjemmesidene til Agent, men den er fjernet derfra. Noen sekunders googling førte til en nedlastbar versjon. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Eh, 'bannet'? Ja, den klarer ikke å komme seg inn på noen tv-kanaler før en som er op unbanner den... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Why meee!! Yes , "Main Offender" it is. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Ja, man glemmer hvis raskere med alderen. Her er link: http://www.kylie30.freeserve.co.uk/prov.zip Ingen nakenhet, bare, hmm, ehh, jeg vet ikke hva som er beskrivende. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Er det den der hun reklamerer for sexy undertøy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå