Kurt Grusom Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei! Har planer om å selge min ThinkPad x22 - vet dere sånn sirkus hvor mye jeg kan prøve meg på? Den drar selvsagt på åra, ytelsen er dårlig, men den er lett og ta med, veier ingen ting og fungerer prikkfritt. Dessuten er den i meget god stand. Fulle specs finner dere her: http://reviews.cnet.com/laptops/thinkpad-x..._7-7678032.html Håper noen kan hjelpe meg litt her Lenke til kommentar
Infinity Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Så sant ikke et museum melder sin interresse, tror jeg ikke du kan forvente å få mange kronene for denne pc'en.... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 veier ingen ting ...den er jo vektløs, så det burde øke prisen litt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Selg den som varmeovn De produserer nesten ikke varme heller Hvordan er batteriet? Hvor mye minne er det i den? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 256mb ram -_- Batteriet varer vel en times tid.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tjaa. Noe særlig verdt er den vel ikke. Selv kunne jeg kanskje hatt bruk for en billig skrivemaskin til skole og greier, så jeg hadde vel kanskje lagt ut noen hundre for den. Sant å si er ikke akkurat det en umulig tanke. Introduksjonen av Asus Eee og kompani taler ikke akkurat til fordel for steingamle ultraportable. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Et par hundre? Da beholder jeg den nok selv.. Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tror nok ikke du kan få mer enn 3-400kr for den, desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå