tomrobin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Det er bare et par ting jeg lurer på når det gjelder Cabal online... - hva er max lvl? - hvordan får man solgt ting, jeg ser det står noen folk som står å selger for deg nermest jeg klarer ikke å forklare dette på noen annen måte.. hvordan får man gjort sånn atte dem kan stå å selge for deg ? - Når man kommer lengere opp i lvl er det noen spesielle bosser man kan ta som på Wow? kommer sikkert fler etter vært:D Takker for alle svar:) Endret 18. juni 2008 av tomrobin Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/970191-kan-noen-hjelpe-meg-med-cabal-online/
Creowks Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er bare et par ting jeg lurer på når det gjelder Cabal online...- hva er max lvl? - hvordan får man solgt ting, jeg ser det står noen folk som står å selger for deg nermest jeg klarer ikke å forklare dette på noen annen måte.. hvordan får man gjort sånn atte dem kan stå å selge for deg ? - Når man kommer lengere opp i lvl er det noen spesielle bosser man kan ta som på Wow? kommer sikkert fler etter vært:D Takker for alle svar:) Spilte Cabal Online et halvt år tilbake (ellerno), og kan ta fra det jeg (tror) jeg husker: - Max level er 150, ut i fra det jeg husker - Du kan ikke få noe til å selge for deg (ihvertfall gikk ikke det da jeg spilte). Du å åpne din egen personlige shop (husker ikke helt hvordan), og la din character stå stille mens den selger. - Det er ikke noen 'spesielle' bosser, for alt jeg vet. Men når du begynner å komme i høyere levels, så kan du finne 'cards' fra monsters. Med disse kan du gå inn i ei hule/grotte eller hva det enn er, og bekjempe deg gjennom alle monstrene (du har tid på deg), til du tilslutt møter opp med en boss; noen av disse er 'group' (altså for parties), og noen er 'solo' (individuelt). Du kan ofte få gode/sjeldne drops inni disse stedene. Disse 'kortene' har også et level requirement. Til slutt et tips: Det er lurt å få høye skill levels fortest mulig (altså fortest mulig til G.Master skills), sånn at ting blir lettere enn de trenger å være, og du blir sterkere. Sist men ikke minst: Wizards er uslåelige i PvP. Har de de rette skillsene, så har ingen andre jobber en sjangs i havet. Selv var jeg en Blader da. Sluttet i level 105. Spillet ble veldig gjentakende, men det var morro for en stund (en mnd for meg). Grafikken er jævlig bra til å være et gratis spill (med mini-kostnader hvis du vil ha diverse 'cash' ting), og er absolutt et bra spill. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/970191-kan-noen-hjelpe-meg-med-cabal-online/#findComment-11412473
tomrobin Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Det er bare et par ting jeg lurer på når det gjelder Cabal online...- hva er max lvl? - hvordan får man solgt ting, jeg ser det står noen folk som står å selger for deg nermest jeg klarer ikke å forklare dette på noen annen måte.. hvordan får man gjort sånn atte dem kan stå å selge for deg ? - Når man kommer lengere opp i lvl er det noen spesielle bosser man kan ta som på Wow? kommer sikkert fler etter vært:D Takker for alle svar:) Spilte Cabal Online et halvt år tilbake (ellerno), og kan ta fra det jeg (tror) jeg husker: - Max level er 150, ut i fra det jeg husker - Du kan ikke få noe til å selge for deg (ihvertfall gikk ikke det da jeg spilte). Du å åpne din egen personlige shop (husker ikke helt hvordan), og la din character stå stille mens den selger. - Det er ikke noen 'spesielle' bosser, for alt jeg vet. Men når du begynner å komme i høyere levels, så kan du finne 'cards' fra monsters. Med disse kan du gå inn i ei hule/grotte eller hva det enn er, og bekjempe deg gjennom alle monstrene (du har tid på deg), til du tilslutt møter opp med en boss; noen av disse er 'group' (altså for parties), og noen er 'solo' (individuelt). Du kan ofte få gode/sjeldne drops inni disse stedene. Disse 'kortene' har også et level requirement. Til slutt et tips: Det er lurt å få høye skill levels fortest mulig (altså fortest mulig til G.Master skills), sånn at ting blir lettere enn de trenger å være, og du blir sterkere. Sist men ikke minst: Wizards er uslåelige i PvP. Har de de rette skillsene, så har ingen andre jobber en sjangs i havet. Selv var jeg en Blader da. Sluttet i level 105. Spillet ble veldig gjentakende, men det var morro for en stund (en mnd for meg). Grafikken er jævlig bra til å være et gratis spill (med mini-kostnader hvis du vil ha diverse 'cash' ting), og er absolutt et bra spill. tusen takk for et godt svar Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/970191-kan-noen-hjelpe-meg-med-cabal-online/#findComment-11412608
tomrobin Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Er det noen som veit åssen man lager sin personelige shop ? Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/970191-kan-noen-hjelpe-meg-med-cabal-online/#findComment-11417911
tomrobin Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Nå kommer det et spørsmal til her åssen skaffer man seg pet ? Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/970191-kan-noen-hjelpe-meg-med-cabal-online/#findComment-11434337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå