Eilat Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 :o Jeg venter spent på minn DM7000s er det noen Linux freaks som kan ta fra meg den (lille) frykten jeg har som ikke har erfaring fra annent en Windows. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Sikkert ikke saa utrolig vanskelig aa faa det til.. Hvor mye maatte du gi for den lille herligheten da? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 DreamBox DM7000S à 3.980,- Lenke til kommentar
Eilat Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 mailto:[email protected] Kr. 3859,. noen har også lagt seg litt høyere!, og seriøs butikk, håper jeg!!. http://www.westai.no/ Lenke til kommentar
mascot Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Du behøver ikke ha no spesiell kunnskap nei. Du kan jo i grunnen styre boxen fra en windows-maskin. Jeg driver å utvikler en mail-sjekker for dreamboxen nå, og jeg har liten peiling på linux. Den som ligger ute på nettet er elendig, så da fant jeg ut at jeg likesågodt kunne lage en bedre en Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Vet noen når DreamBox DM7000-C for kabel-tv kommer eller om den i hele tatt kommer.. (Stod at den skulle komme i februar) Vil denne evt fungere på samme måte bare på alle kabelselskaper osv? Kan man motta amerikanske tv-kanaler som NBC, ABC, FOX, TNT osv med parabol / Dreambox eller er disse sperret for visning i resten av verden? Vet at soldater i gulfen kan se direkte tv fra USA, men de bruker kanskje andre større saker til det.. -Morty Lenke til kommentar
cb4 Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 mailto:[email protected] Kr. 3859,. noen har også lagt seg litt høyere!, og seriøs butikk, håper jeg!!. http://www.westai.no/ Det er noen ulemper med å bestille fra utlandet eller fra andre butikker som tar DB inn selv. Dream Norge vil ikke ta imot noe av garanti på disse boksene. Kjedelig hvis den skulle gå i stykker Har også hørt noen, som har hatt problemer med retur av DOA produker, fra norske paralell importører av DB. Det som mange ikke tenker på, er at når en paralell importør selger DB til en billig penge, så har han sikkert ikke lagt inn differanse for garanti osv. Dvs at ved en feil på et produkt, så kan slutt bruker få store problemer eller kostnader..... Billig kan koste dyrt!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå