Thomas. Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei, jeg har planer om å kjøpe meg 2,35 dekk. (bredde = 2,35). Det jeg har nå er 2,1. Også jeg lurer på om det er stor forksjell på 2,1 og 2,35 ?? Hvor stor forskjell ? Lenke til kommentar
kjlkjl Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei, jeg har planer om å kjøpe meg 2,35 dekk. (bredde = 2,35). Det jeg har nå er 2,1. Også jeg lurer på om det er stor forksjell på 2,1 og 2,35 ?? Hvor stor forskjell ? ikke de store griene, men folk flest bruker de til offroad sykling, kanksje det du har tenkt det til da.... forskjellen blir at det er vansklig å finne de dekkene og slangene, evnt bytte felgene, og dekkene blir da litt store/ tjukere Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Hei, jeg har planer om å kjøpe meg 2,35 dekk. (bredde = 2,35). Det jeg har nå er 2,1. Også jeg lurer på om det er stor forksjell på 2,1 og 2,35 ?? Hvor stor forskjell ? ikke de store griene, men folk flest bruker de til offroad sykling, kanksje det du har tenkt det til da.... forskjellen blir at det er vansklig å finne de dekkene og slangene, evnt bytte felgene, og dekkene blir da litt store/ tjukere Ja, jeg har tenkt å bruke de til offroad sykling Vel.. Jeg har bestilt nå, men tenkte ikke på felg :\ Må jeg kjøpe det også ? Lenke til kommentar
kjlkjl Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei, jeg har planer om å kjøpe meg 2,35 dekk. (bredde = 2,35). Det jeg har nå er 2,1. Også jeg lurer på om det er stor forksjell på 2,1 og 2,35 ?? Hvor stor forskjell ? ikke de store griene, men folk flest bruker de til offroad sykling, kanksje det du har tenkt det til da.... forskjellen blir at det er vansklig å finne de dekkene og slangene, evnt bytte felgene, og dekkene blir da litt store/ tjukere Ja, jeg har tenkt å bruke de til offroad sykling Vel.. Jeg har bestilt nå, men tenkte ikke på felg :\ Må jeg kjøpe det også ? ikke i første omgang, se om du får det inn på de gamle først, men som regel så bør du det, i med at det gamle felget blir litt for smalt rundt kantene, og du kan merke at dekket ikke sitter som det skal... Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Hei, jeg har planer om å kjøpe meg 2,35 dekk. (bredde = 2,35). Det jeg har nå er 2,1. Også jeg lurer på om det er stor forksjell på 2,1 og 2,35 ?? Hvor stor forskjell ? ikke de store griene, men folk flest bruker de til offroad sykling, kanksje det du har tenkt det til da.... forskjellen blir at det er vansklig å finne de dekkene og slangene, evnt bytte felgene, og dekkene blir da litt store/ tjukere Ja, jeg har tenkt å bruke de til offroad sykling Vel.. Jeg har bestilt nå, men tenkte ikke på felg :\ Må jeg kjøpe det også ? ikke i første omgang, se om du får det inn på de gamle først, men som regel så bør du det, i med at det gamle felget blir litt for smalt rundt kantene, og du kan merke at dekket ikke sitter som det skal... Vis jeg må.. Er det lurest å ta foran eller bak først da? Endret 21. juni 2008 av php_user Lenke til kommentar
kjlkjl Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei, jeg har planer om å kjøpe meg 2,35 dekk. (bredde = 2,35). Det jeg har nå er 2,1. Også jeg lurer på om det er stor forksjell på 2,1 og 2,35 ?? Hvor stor forskjell ? ikke de store griene, men folk flest bruker de til offroad sykling, kanksje det du har tenkt det til da.... forskjellen blir at det er vansklig å finne de dekkene og slangene, evnt bytte felgene, og dekkene blir da litt store/ tjukere Ja, jeg har tenkt å bruke de til offroad sykling Vel.. Jeg har bestilt nå, men tenkte ikke på felg :\ Må jeg kjøpe det også ? ikke i første omgang, se om du får det inn på de gamle først, men som regel så bør du det, i med at det gamle felget blir litt for smalt rundt kantene, og du kan merke at dekket ikke sitter som det skal... Vis jeg må.. Er det lurest å ta foran eller bak først da? foraan, er viktigst, jeg syns du burde ha tjuk hjull foran og litt smalere bak, for da får du best effekt..... det var vanlig før i hvertfal, men nå er jo skogen ikke så mye skog lenger, Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Du må også sjekke at det er plass til så brede hjul mellom rammen. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Du må også sjekke at det er plass til så brede hjul mellom rammen. Foran går det greit. Men bak, kansje det blir i det miste laget.. Pga. Felgen er litt skeiv bak. Jeg skal kjøpe ny forfelg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå