amish Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei.. Jeg har ikke mye peiling på vannkjøling, men jeg ser etter vannkjølings utstyr som jeg kan hive alt inn i kabinettet, slik at jeg ikke må ha en stor pumpe uten for kabinettet. Jeg skulle ønske jeg kunne få kjølet 1-2 skjermkort(8800gts), CPUen, og kansje chipsetet(northbridge og southbridge). Vet ikke om det er mulig å kjølle alt sammtidig uten å få veldig varmt vann, eller om det er mulig å kjøle chipsetet i det heletat. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Føss Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) om du får plass til hele vannkjølingen inni kabinettet avhenger veldig av hvor stort kabinett du har. kanskje du vil dele det med oss? ellers så er det ikke vanskelig å få kjølt ned et par skjermkort og en CPU, hvis du ikke overklokker alt sammen veldig mye da... du kan at en titt i tråden ditt vannkjølte system og se om det er noen løsninger du like. Endret 18. juni 2008 av 3D-player Lenke til kommentar
amish Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Har et soprano dx kabinett http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332354 Lenke til kommentar
Føss Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) har sett litt på kabinettet, og har et forslag, du kan sette en 120mm radiator ved viften i front, hvis du tar bort HDD holdern, og en ved viften bak (dette er gitt at begge viftene er 120mm), pumpe + tank får du fint plass til å sette hvor som helst.. hvis ikke kan du feste radiatoren utenfor kabinettet, mange eksempler på det i tråden jeg linket til. Endret 18. juni 2008 av 3D-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå