Nikko_ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Heisann. Er det noen som vet hva dette apparatet heter? Og hvor får man eventuelt kjøpt det? Har vært innom G-sport og Intersport og flere hadde aldri sett det før! Jeg trodde dette var relativt kjent. De ansatte bladde gjennom haugevis av kataloger, men fant ingen som denne. Det er vel i utgangspunktet et multiapparat vil jeg tro. Selv har jeg brukt det til roing (sitte på rumpa med strake bein og ro) og bicepstrening. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har hatt det i mange år, og etter lang og tro tjeneste gikk det i stykker. MVH Steffen. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvorfor i all verden vil du kjøpe et nytt da? Hvis du har trent med samme motstand i flere år har du ikke fått noe fremgang. Joda, du kan sikkert ta uendelig med reps med den tingen, men du får ikke større volum eller styrke av å bruke den. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Hva jeg velger å gjøre eller ikke er vel uvesentlig for deg? Spørsmålet mitt er hva apparatet heter og hvor man får kjøpt det? Eventuelt: hva slags alternativer har jeg? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 fikk litt sånn TV-shop vibber, mulig det fås kjøpt der? Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 fikk litt sånn TV-shop vibber, mulig det fås kjøpt der? Det er meget mulig. Nå fant jeg riktignok ikke noe slikt hos TV-shop. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Du kan prøve å se litt rundt på http://www.mobech.no/ og se om de har noe som ligner der. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Denne er vell det nærmeste jeg kommer på Mobech i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå