Shonah Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Heisan. Vi har hatt kablett netverk til nå, men ombygging har gjort at vi velger å gå over til trådløst. Har blitt anbefalt Linksys WRT54GL tidligere. Altså...viss noen har anbefalinger og/eller erfaringer med Linksys WRT54GL ? Trenger også to trådløse nettverkskort? Shonah Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Heisan. Vi har hatt kablett netverk til nå, men ombygging har gjort at vi velger å gå over til trådløst. Har blitt anbefalt Linksys WRT54GL tidligere. Altså...viss noen har anbefalinger og/eller erfaringer med Linksys WRT54GL ? Trenger også to trådløse nettverkskort? Shonah Jeg har selv to WRT54GL-bokser, og begge kjører DD-WRT. Aldri opplevd mer stabilt nett, så bare positivt angående den fra meg =) Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Og hva med Linksys WRT54GS versus Linksys WRT54GL? Klar over S står for Speed booster. Og hva med kort...samme hva jeg handler eller? Shonah Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Og hva med Linksys WRT54GS versus Linksys WRT54GL? Klar over S står for Speed booster.Og hva med kort...samme hva jeg handler eller? Shonah Ruterne vi snakker om her er ganske utdaterte, og GS-en (i alle fall noen versjoner av den) har mindre minne enn GL-en og egner seg derfor dårligere til DD-WRT. Nå er det ikke sikkert at trådstarter ønsker annen firmware, men jeg anbefaler det. Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Takker for svar. DD-WRT, er det et slags firmware. Lett å oppgradere/flashe? Er det noen oppdatert Linksys å anbefale? Jeg er ikke spes. oppdatert selv lengre :-) Shonah Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Takker for svar. DD-WRT, er det et slags firmware. Lett å oppgradere/flashe? ... Det er en forbedret firmware for rutere, ja. GL-en er lett å flashe, mens enkelte andre (slik som GS) må flashes flere ganger med diverse firmwares for å komme i mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå