erlber Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Hva i all verden er det som gjør at denne maskinen skal være så vanvittig mye dyrere enn f. eks. inspiron 8200? Det virker jo som om det er omtrent samme specs på dem.... Ser at det er et annet grafikkort i den, er dette virkelig så mye dyrere? Lenke til kommentar
ekren Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Er jo i praksis samme maskin også - både i8200, lattitude c840 og workstation er etter hva jeg hører nesten identiske.. Garantiavtaler osv koster litt, skjermkortet som sitter i workstation er også stort sett det samme, bare med drivere sertifisert for diverse tunge 3d applikasjoner.. Verdt pengene? tviler på det, eneste som er godt å ha er vel god garanti tipper jeg.. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Grafikkbrikken, sertifisering etc. Men M50 er nå rimelig ut da, blir erstatta M60. Mulig du vet det, men jeg nevner det bare for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå