EggMan88 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Er på jakt etter en laptop som skal brukes på fritiden i forsvaret. Maskinen skal brukes til følgende: Lett spilling: American Conquest, Counter Strike Source ++ Internett surfing. Filmer. Musikk Etc etc. Tenker at det vil bli kjørt Vista på maskinen, men har planer om og skru ned grafiske effekter og slikt til det minimale. Ønsker derfor og ha min 2gb Ram, gjerne 3-4. Av skjerm ønsker jeg og ha en 15.4" da jeg synes en 17" kan bli for stort. Batteri levetiden er ikke hovedfokuset da den for det meste vil være koblet til strøm. Av hardisk har jeg en del eksterne disker så kravet til stor intern disk er relativt lav. Sett litt på Lenovo N200 Noen syn på denne, evt andre forslag Takker for hjelpen. Endret 18. juni 2008 av EggMan88 Lenke til kommentar
Eirik0 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 har kjøpt den eksakt samme PCen, og den fungerer som en drøm. Virkelig en god PC i forhold til prisen. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 mm, snublet over et nytt forslag til maskin, prisen er noen få 100kr dyrere enn Lenovo'en, men virker en del kraftigere, hva sier folket? Multicom l96s C2D T7500 2.2Ghz 4Gb Ram 120Gb hdd Geforce 8600Gs Bedre oppløsning. Blir vell Vista Home Premium 32Bit som det faller på, orker ikke styret med 64Bit Os og greier. Noen som har noe syn på denne kontra Lenovo'en?? fint vis jeg får svar innen en ukes tid da jeg planlegger og gjøre kjøpet ved måned skiftet. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå