chiefo Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) . Endret 19. juni 2008 av chiefo Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 chiefo skrev: Siden jeg ikke har prøvd MSG4 så må jeg foreløpig si at Eternal Sonata er bedre enn MSG4 på alle områder Jeg har aldri klart å spille gjennom noen av MGS-spillene, men selv jeg ser at dette argumentet blir for dumt. Hva med å forklarer hvorfor Eternal Sonata er bedre enn MGS4? Nei stemmer, du har jo ikke spilt MGS4, så du har jo ikke noe du kan begrunne dette med.. Og poenget med tråden var..? Å opplyse om at Eternal Sonata var et bra spill? Anbefale spillet? Fortelle at spillet med noen endringer, kunne blitt mye bedre enn det er? Eller som jeg tror, å trekke inn MGS4 for å få mange svar i tråden, som ellers ikke hadde fått noen svar, siden det egentlig ikke er noe å diskutere om her? Emnetittelen lokker med en objektiv (?) sammenlikning mellom to helt forskjellige spill og det vi blir møtt av er personlig mening om noe han ikke kan ha en mening om. Spill MGS4, se om du liker ES bedre da og så kan du evt starte en tråd som forteller HVORFOR du liker ES bedre. [ironi] Jeg har ikke prøvd Eternal Sonata, så jeg må foreløpig si at Rick Dangerous på Amiga er bedre enn ES på alle områder [/ironi] Person 1: "Jeg liker MGS bedre enn Splinter Cell siden det er så realistisk". Person 2: "Er det ikke folk i MGS som skyter bier ut av fingrene sine?" Person 1: "Jo." Person 2: "Da er ikke MGS realistisk." Person 1: "MGS er realistisk, men med en science fiction-twist.." Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Dunedain skrev: chiefo skrev: Siden jeg ikke har prøvd MSG4 så må jeg foreløpig si at Eternal Sonata er bedre enn MSG4 på alle områder Takk for quoten Dunedain. Denne fikk meg til å le Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg