Alkaw Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Sitter dag inn og dag ut og har det kjedelig, litt dempede blåe lyset fra min Antec 900. Greia er da at jeg gjerne vil skifte lyset til lilla, noen tips til hvordan jeg kan gjøre det? Om det bare er papir utapå pærene eller helt nye vifter så samma det. Hvis jeg trenger nye vifter så kom gjerne med noen billige, gode forslag til de 2 foran og den bak. (Ikke den store på toppen)Blir vel mitt første steg inn i "modding", men jeg liker å syssle med ting så jeg tror det kan bli morro Endret 18. juni 2008 av Alkaw Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Da må du nok såfall bytte vifter . LED's som sitter innbygd i viftene er farget led så du får ikke bare endret farge uten videre. Antec har enten blå,grønn,rød eller 3 farget på sine tricool vifter. Link: http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=75020 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå er jeg ikke helt sikker på hvordan slags lys det står i antec 900 men det er vel bare lys i viftene eller? i såfall får du ikke i lilla vifter men du kan enten skifte ut viftene med noen gjenomsiktige uten farge og montere i røde og blå kaldkatoder. om disse står tett sammen så tror jeg lyset blandes ganske godt. ellers så kan du kjøpe slike led lys som kobles på en 12/5v drevkontakt. og bruke røde og blå lys. kan være det funker å montere en rød vifte sammen med den blå også men da bør de være identiske (bortsett fra fargen ) men kan være det blir mye ball og kan ikke garantere at det funker. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Okey skjønner, den du linka til der syar var 80mm betyr det at viftene jeg har nå er 80mm? Tenkte på å kjøpe en fan grill nemmelig. Men på sida står det: classic black finish. We know your gaming hardware produces a lot of heat, and that's why the case is built for maximum cool with a perforated front bezel, three 120mm fans with mounts for even more fans. Altså at jeg har 120mm vifter, forvirret... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nei du har 120mm blue. Nede til høyre på siden trykk på "more info" på 120mm varianten av tricool viftene. Bare det at dette var "entry" siden til antec for tricool vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå