Nüü Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jo, jeg høres sikkert ut som en møkkaunge, men i år sa mamma at jeg MÅ ønske meg noe, som noen spill er noe. Så kom med spill jeg kunne ønsket meg, liker Horror og skikkelig action spill. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vet ikke om du har prøvd Condemned 2? Et jæ**** skummelt spill fra mitt synspunkt. Er ikke så alt for lenge igjen til Far Cry 2, om du kan ønske deg penger og så kjøpe spillet når det kommer ut? Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Prøvde C2, men syntes det ikke var store greiene, men når var det Far cry 2 kom ut? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kom ikke det ut for en stund siden med Orange box? Av action spill så må man jo prøve ut Cod4, Gears of War ,GTA IV og Halo3. Men er jo stor kjangse for at du har disse hit spillene. Hadde vært greit med en liste over spillene dine. Fant noe mens jeg leste anbefaler at du tar en titt her: Liste over spill til Xbox360 Som du ser kan du velge sjanger. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva med Alone in the Dark :!: http://www.gamer.no/artikler/alone_in_the_dark/52880 Lenke til kommentar
anders! Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg ville nå ventet på Far Cry 2. Tror dette kommer til å slå an Kommer ikke før 31. oktober, men er nok verdt ventetiden! Jeg skal hvertfall kjøpe det spillet, mye pga den bra gjennomførte multiplayer delen! Bad Company, kan dette være noe? Mener du singelplayer eller multiplayer når du mener action? anders! Endret 18. juni 2008 av anders! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva med å nevne hva du har fra før? Selv hadde jeg ikke klart meg uten GTA4 COD4 Mass Effect Orange Box Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva liker du?:o enkleste spørsmålet! ps: bare for å hijacke posten litt, er cod 4 fortsatt svin popp på xbox live eller!? vurderer og kjøpe Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva liker du?:oenkleste spørsmålet! ps: bare for å hijacke posten litt, er cod 4 fortsatt svin popp på xbox live eller!? vurderer og kjøpe cod4 er forsatt tha shit..! og skamme deg om du ikkje har kjøpt det endå.. Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Da vet ikke jeg hva som er Tha shit nå fortiden. Men det ble CoD4 og Mass Effect. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jo, jeg høres sikkert ut som en møkkaunge, men i år sa mamma at jeg MÅ ønske meg noe, som noen spill er noe. Så kom med spill jeg kunne ønsket meg, liker Horror og skikkelig action spill. Du nevner action? Hva med Battlefield: Bad Company? Kommer 26.juni. Ser skambra ut! Jeg skal kjøpe det med en gang det kommer i hylla! Singleplayer-campaignen er spekket med vakker dynamikk, rå humor og en stor dose "skytespill-der-du-eier-alt-og-alle"-feeling. Det er ihvertfall oppfatningen jeg har etter å ha sett de mange videoene på youtube. Ta deg en titt på youtube dersom du vil se litt mer hva det går i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå