Gå til innhold

Kulturo: Trailer: The Mist


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steven King, kongen av å lage skikkelig gode historier for så å ødelegge de fulstendig med noen cheesy monstere og plot-twists (Dreamcatcher og diverse andre tv-filmer). Denne så spennende ut helt til fluene, eller hva nå det var for noe, satt på vinduene da falt jeg av... Er det noen sammenheng mellom denne filmen/novellen og John Carpenters The Fog fra 1980?

Lenke til kommentar

For å si det sånn, jeg skjønner hvorfor jeg aldri ser på trailere før jeg ser en film. (Nå er jo denne basert på en bok, men allikevel.) Hele handlingen er jo lagt ut her. Må igjen si jeg er glad jeg så filmen uten å vite noe om den.

 

Og en liten kommentar til denne filmen. Setter den som spoiler for sikkerhets skyld

 

For min del gikk denne filmen opp flere hakk pga slutten og den sangen som spilles da. Dead Can Dance - The Host Of Seraphim. Rett og slett en fantastisk sang som gjør denne filmen til noe mye bedre enn den føles ut som da fluene lander på vinduet.

 

Lenke til kommentar
Gargh! Ekstreme kristenfolk! *grurgle på*

 

Den dama må være satan selv....

Alt annet en kristen ihvertfall

 

 

 

 

Hva skjuler seg i tåka?

 

 

Se videoen

 

Insekter. Traileren avslørte det meste av filmen.

 

Ikke akkurat insekter...

Har sett filmen, og jeg gir den en 3'er med dritt på

 

 

 

Og tidenes dårligste slutt kan jeg også legge til..

Visste ikke om jeg skulle le eller grine (fakta)

Lenke til kommentar

Som jeg sa er King flink til å ødelegg for seg selv, eneste forskjellen er når i filmen ting virkelig går over alle støvelskaft:) Jeg likte feks dreamcatcher skikkelig godt i starten, omtrent helt til man fløy over et stort krater med et romskip i. Men tenker jeg skal se denne alikevel jeg:)

Noen som vet hvordan det går med filmatiseringen av "From a Buick 8"? En av bøkene hans jeg faktisk likte godt, men er i tvil om den vil gjøre seg på film :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Elendig film... om du ikke har sett den og tror det kan være en spennende film, så se heller traileren.. den viser jo det meste uten at du trenger å kjede deg gjennom hele filmen

Og tidenes dårligste slutt kan jeg også legge til..

Visste ikke om jeg skulle le eller grine (fakta)

Hehe.. ser den ;) jeg lo dog.. etter min mening det beste med hele filmen

Endret av Slettet-IHWlGMJn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn
Så ut som en litt kul "lett å se"-film da :)

Eller?

Jeg så denne en gang jeg kjedet meg og tenkte jeg kunne se en eller annen random film..

Kjedet meg egentlig bare mer ved å se denne filmen..

Lenke til kommentar
Så ut som en litt kul "lett å se"-film da :)

Eller?

Jeg så denne en gang jeg kjedet meg og tenkte jeg kunne se en eller annen random film..

Kjedet meg egentlig bare mer ved å se denne filmen..

 

Du kan legge til meg også ved den kommentaren..

Tenkte jeg skulle ta meg noe godt å spise, men jeg klarer ikke å nyte et godt måltid uten godt selskap eller en slags form for underholdning, så da stakk jeg innom en kompis, lånte uheldigvis den filmen, og et godt måltid ble stort sett ruinert..

 

Menmen sier jeg bare.. Nå til helgen skal jeg heller kose meg med The village, spiderwick chronicles, dirty harry eller stop loss. Vet ikke helt hvilken enda.

Lenke til kommentar

Nettopp sett denne og vet ikke helt om jeg skal le eller grine. Men den begynte glimrende. Var kanskje litt cheesy med monsteret osv. Men jeg klarte å svelge det på en eller annen måte. Og da ble det til tider veldig spennende. Men så da. Slutten. Som sagt så vet jeg ikke om jeg skal le eller grine. Føler slutten kunne vært skrevet av hvilken som helst tenåring på en tentamen i 9'ende. Men en kan jo ikke klandre Darabont for dette, det er jo som sagt tidligere Steven King som ødelegger det hele.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...