CypheroN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Endret 24. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Lette på Amazon etter grøssere i bokform da jeg kom over en liten overraskelse... Horror... Hm... (hint: Hørt om en bok eller film kalt Ulvehunden?) Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Den skal vel egentlig være i 4chan tråden.... Lenke til kommentar
Semic Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Den er vel strengt tatt i 4chan-tråden... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Dette var en liten fail jeg så der jeg bor(bodde før). Sett fra der man går inn til stedet: Det siste er fra siden Endret 2. september 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
xdye Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 dette bildet tok jeg denne helgen i butikken jeg pleide å jobbe i. (legg merke til den helt tomme søppeldunken til venstre) Latskap. noen har tilogmed prestert å legge noe oppå søppeldunken istedet fr å legge det inn i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå