Gå til innhold

Sonefri PS2 (Europeisk)

TalesOf

Anbefalte innlegg

Leter etter det som er enklest, billigst og best til å gjøre PS2'en sonefri. Så hva burde jeg velge da?

Er ikke Swap Magic 3 bra da, og er det den nyeste utgaven? Den er for import spill, sånn som spill fra Amerika? Virker som en enkel måte det, jeg har en Stor PS2 (Fat) :p. Og koster 300 kr, virker som et bra tilbud det, synes jeg da. Så hvis ikke noen vet om en ting som er enklere og for prisen 0-400 kr, så går jeg for den, vet det er enklere med Slim, men er vel ikke sånn alt for vanskelig med Fat PS2 heller?

Er vel også sånn kode greie i Swap Magic?

Så hvis noen kunne funnet en bra (trygg og billig) norsk side, hvor jeg kan bestille Swap Magic 3, hadde jeg blitt glad for.

Tusen takk.

Endret av TalesOf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den er brukt og chippet er sikkert laseren veldig dårlig. Hvorfor ikke gjøre dette:

Det du derimot burde gjøre er å gå inn på http://spillchip.com. Da kan du levere og hente din PS2 selv (de holder til i oslo) så du slipper å sende maskinen din rundt. Du betaler 900 og det inkluderer chip, installasjon og 1 års garanti om noe skulle gå galt. Fikk min modda samme dag jeg kjøpe PS2en min og hentet den samme kveld :)
Lenke til kommentar

Hvorfor jeg ikke gjør det har jeg sagt mange ganger, jeg kan ikke betale 900 kroner for en chip installasjon, trenger noe billig, vet det ikke blir så bra da, men ihvertfall så den kan dra Amerikanske spill.

Kan betale 1000 kroner for en PS2 Slim, med chip og en kontroll. Det er jo noe helt annet.

Ja, den er brukt, men er jo ikke alt som er brukt som er ødelagt da.

Lenke til kommentar

Hvis prisen er snakk om en tusing så er det like så greit å kjøpe en amerikansk PS2. En splitter ny en koster 130 dollar på Amazon.com som tilsvarer ca. 670 NOK ekskl. frakt. Med frakt og toll blir prisen på det samme uansett (rundt 1000). Og når du først eier en amerikansk konsoll er det null poeng i å gå etter det norske spillmarkedet, fordi spillene over dammen er uansett mye billigere. Med mindre man er jævlig utålmodig og må ha spillet med én gang i butikken.

Da trenger du ikke å åpne maskinen en gang.

Lenke til kommentar

Godt poeng.... xD

Mye tenking dette her.....

Har en ide her og da :p :

Vel, har jo allerede en PS2 med noen spill som jeg synes ikke er så bra, det jeg tenkte var å selge denne med de spillene, for ca 1500, og så kjøpe en slim PS2, som også koster 1500, og bruke Swap Magic, vet det går med vanlig PS2 også, men mye mer tungvindt. Og bra med splitter ny PS2 også vettu! :)

Vel, er ideen min brukbar eller? Swap Magic virker vel for nye PS2'er?

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det er at du planlegger å selge hele bunten for en ny PS2 igjen? Da bør du hvertfall gå for en amerikansk PS2 i samme slengen. Da er du sikret billige spill framover, for du kan utforske de mange spillene som tilbys PS2 til gi-bort pris på VGP. Da slipper du å swappe magi også.

Lenke til kommentar

Vel, hadde egentlig tenkt å selge 10 av spillene, har vel rundt 20 spill til PS2, og har noen spill som jeg liker, og et jeg virkelig liker (Kingdom Hearts).

Men hvis jeg IKKE skal kjøpe en Amerikansk PS2 (er ikke helt sikker, men...), virket det som et bra forslag?

Lenke til kommentar

Mange gode forslag, men tror jeg skal prøve Swap Magic. Siden det er den som høres enklest ut etter alt det jeg har lest om den.

Så vil PS2 Swap Magic 3.8 "CODER" - PAL + Slide Tool virke på min Europeiske PS2, så den får spilt spill fra Amerika?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...