Tirehu Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hej jeg lyst til og invistere i aksjer har aldri gjort noe lignende så lurer på noen som vet om noe bra nett sider med info osv? hvordan kjøper jeg aksjer osv? trenger litt info takk for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Lurer på det her jeg også. Har funnet Oslobørs siden, men må jeg ha en som kjøper de for meg? Går det ikke og kjøpe selv? Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Lurer på det her jeg også. Har funnet Oslobørs siden, men må jeg ha en som kjøper de for meg? Går det ikke og kjøpe selv? fant denne siden hos dnbnor https://www.dnbnor.no/markets/aksjer/internetthandel/ lurer ogso på om jeg kan kjøpe aksjer for foreksempel 1-2 tusen bare og? har bare lyst til og prøve :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tenkte og kjøpe en aksje for 100 kroner jeg da. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 dere må kjøpe gjennom en megler... www.nordnet.no er billig. Du kan kjøpe for akkurat den summen du ønsker, men det er anbefalt å handle i børsposter da dette er letter å få solgt igjenn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå