morgan_kane Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) hei. har en skole laptop som jeg har byttet lader til 4ganger. de to første gangene var ledningen kaputt. den tredje gangen var det for at laderen lagde en sinnsyk pipelyd. det ser ut som den laderen jeg byttet til idag også piper. hva skal jeg gjøre? virker som alle laderne er defekte. går det å fikse ladern sjøl? PCen er en hp compaq 6715b. PCen er lånt fra et selskap som heter Ementor ett eller annet. Endret 18. juni 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Regner med du har garanti på pcn enda. Send en mail til hp så sender de deg nåkk en ny uten store problemer. Har en dell inspiron som laderen også begynnte å pipe no voldsomt rett før den tok kveld. Har selv byttet lader 4 ganger, Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 det som e så rart er at to ladere piper voldsomt ved første bruk. vi får ladere fra skolen som igjen får fra Ementor som det selskapet het. virker som om skolen min har fått sendt en hel eske med defekte ladere. siden begge laderne jeg fikk i løpet av den siste uken pipet. før jul måtte jeg ringe direkte til Ementor for å få ny lader. den funket fint og peip ikke. men nå som skolen min har byttet rutiner med ny lader så virker det som om de har fått ladere av lav kvalitet. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 var og snakket med it ansvarlig på skolen, han mente det kunne være nokka feil med strømforsyninga på PCen min. siden det var piping i de to siste laderne mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå