Sjablong Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hei Jeg har en gutt i familien som står fast i ett av brettene i Lego Star Wars for Nintendo DS. Kapitlet som han ikke klarer å løse er det første i episode 5 (V) og heter Hoth Battle. Problemet er at han ikke klarer å ødelegge "den store roboten" lengst oppe i banen eller å få åpnet porten bak den. Er det noen som kan gi noen gode råd her? Endret 18. juni 2008 av Sjablong Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Har spilt Lego StarWars på PS2 og Xbox360. Hvis det er likt så kan de store "robotene" felles ved å feste en kabel i beina og så fly i ring rundt den. Da vil den dette ned og du kan drepe den ved å taue en mine/bombe inn i den. På PS2/X360 var battle of Hoth et av de aller verste brettene. Var nær ved å gi opp selv. Jeg tror også jeg har StarWars til DS liggende et sted. Har jeg det kan jeg sjekke om det er likt. Edit: Har spilt igjennom Hoth Battle brettet til DS nå. Var ikke nødvendig å drepe noen store roboter. Når de kommer nærme nok generatoren til skjoldet ser du en liten cut scene og så er brettet slutt. Endret 18. juni 2008 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå