datafeber Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det har blitt noe krøll med internet explorer her i dag. Når jeg åpner et nytt vindu blir det inaktivt, slik at jeg må klikke på det på nytt før jeg feks kan scrolle. Så leser jeg litt på siden, men etter noen sekunder blir vinduet inaktivt på nytt. Dette har også skjedd mens jeg har sittet og skrevet inn tekst i vinduet. Hva kan det komme av? Har prøvd å restarte exploreren. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 mange problemer med IE7 for tiden, prøv følgende: verktøy>alternativer for internett>avansert>tilbakestill ( internet explorer innstillinger ) dette hjelper mot mye rart. lykke til Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kan nok hende at noen har problemer med IE7, men i dette tilfellet tror jeg ikke IE7 er årsaken. Det kommer nok av at en annen tjeneste / program / noe som kjører i bakgrunnen er årsaken. Dette "noe" stjeler fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå