Saev Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Kjører en ping -n *** mot f.eks vg.no og tilnærmet hvert 60ende sek får jeg en ping på ca 2k ms, de resterende kjører på ca 20ms. Dette er utrolig irriterende, da jeg prøver å spille fps spill, der 2s delay en gang i minuttet, er uholdbart :S Er det noen som kjenner til en løsning på dette? Sitter i kø hos ventelo, men er en syk ventetid.. Har hatt problemet en stund nå. Reboot eller rs funker ikke. Tilkoblet via trådløst router. Endret 18. juni 2008 av Saev Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Sikkert noe feil med Ventrilo sine linger på en eller annen måte, bare hør med kundeservice du Lenke til kommentar
Saev Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Har kjørt samme test mot den lokale ip'n..Oppleve det samma der, så trur eg kan utelukka at problemet ligge hjå Ventelo. Noen som har noen tips ang. dette? Endret 18. juni 2008 av Saev Lenke til kommentar
Saev Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Problemet gjeld berre den eine pc'n min. Laptoppen kjøre heilt fint. Ligger forsåvidt på feil forum, ettersom jeg har utelukka at det er ISP'en sin feil. Endret 18. juni 2008 av Saev Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er konflikt mellom Wireless Zero Config og 3parts program for trådløsforbindelse som normalt forårsaker dette. Sjekk nettverkstips-linken min for mere info. Lenke til kommentar
Saev Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Det er konflikt mellom Wireless Zero Config og 3parts program for trådløsforbindelse som normalt forårsaker dette. Sjekk nettverkstips-linken min for mere info. Nice. Pinga ruteren i 2 min nå, maks responstid = 3ms, snitt = 1ms. Du løste den! Takk! =) Lenke til kommentar
Saev Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Eller tja, mister nettet helt etter en stund. Da må jeg starte den, for å komme på nett, og så stoppe den igjen. Mulig jeg slipper dette viss jeg legger inn software til den trådløse usb-adapteren. Har ikke prøvd det enda. Lenke til kommentar
Saev Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Eller tja, mister nettet helt etter en stund. Da må jeg starte den, for å komme på nett, og så stoppe den igjen. Mulig jeg slipper dette viss jeg legger inn software til den trådløse usb-adapteren. Har ikke prøvd det enda. Dette funka Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fint det. Ganske irriterende med disse avbruddene når man kriger online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå