Apathy Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Tror egentlig dette allerede er bestemt. Slenger inn en oppdatering når alt er på plass (selv om det kan ta sin tid ). Lenke til kommentar
Zephh Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hvordan går det med prosjektet ditt for tiden? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har endel prosjekter på gang, dette er ett av de. Men grunnet behandlingstid hos hjelpemiddelsentralen på de andre komponentene har det stoppet litt opp. Skal få en tilbakemelding i morgen fra dem. De har godtatt bruk av andre kabinett løsninger, men hovedkort og annen HW skal betales av dem, så jeg krysser fingra Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Det ble ikke godkjent av hjelpemiddelsentralen. Håper den maskinen hun får er bra nok og stillegående nok. Jeg har gitt opp Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Kjøp PC fra quad.no (lian li kabinett med vannavkjøling og digg effektvindu =) også får du garanti på 5 år i samme slengen uten at du blir totalt ribbet for cash (eller rettere sagt din mor ) Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 orket ikke å lese hele tråden men du har sett at de har vifteløs strømforsyning på microplex ja? Lenke til kommentar
boza Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 har du sett på tynneklienter som et alternativ? Jeg leser at du trenger tilgang til cdrom osv, men hvis du i det hele tatt kunne satt opp en tynnklient server med disse tynneklientene http://www.hp-expo.com/no/nor/products/com...t20_series.html Eller et bedre alternativ er http://www.wyse.com/products/winterm/1200le/1200le.htm Disse små boksene fungerer som tynnklienter og er 100% Lydløse, Compaqene har dårlig skjermkort, men idag så har en av hver til testing på jobb, og jeg er meget imponert av Wysen, den følger med en 17" TFT skjerm, og har en skikkelig smooth grafikk, altså en veldig brukervennlig flate. Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Med fare for å få kjeft her... Jeg har et ganske vanlig kabinett montert inni en tre-kasse med avsug i bakkant (ei eller anna 220v vifte med stort tverrsnitt og lavt turtall). Det fungerer bra nok til at jeg har den på hele døgnet selv om den står på soverommet. Og jeg liker heller ikke støy :-) Ellers.... Hva med en laptop med centrino oppsett? bortimot viftefritt..... Evt en pc med vifteløs cpu (shuttle mikrosystem med via c3 eller no?) K. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå