staljin Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Hei, Har den og lurer på hva vil Corporate si? Er det noe dårlig, eller hva? Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Med mindre du driver en bedrift så er det vel ikke noe å satse på. Nå tenker jeg legalt, jeg tror denne komme opp under Open License. Som du sikkert vet så er den en pirat kopi som flyter rundt her på nettet, men hvis du vil være som meg og legge av litt penger til MS, siden dette faktisk er det beste OSet siden Windows 95 så ville det vært best. Windows XP Professional på Student lisens koster rundt 600 kr, og det er ikke særlig mye. Det er ca et spill det. Dette er en oppgraderin (Windows XP Pro Upg) men jeg installerte den slik at jeg bootet fra CDen, så inni installasjonen sjekket den om jeg hadde Windows fra før, jeg puttet inn Win95 CD, så kjørte installasjonen videre. Det ble en fin clean install. Dette OSet er bare genialt. Jeg digger det. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg testa xp pro men jeg synes bare d va no dritt så jeg gikk over til 2000pro i gjenn. Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 XP Pro Corp. er et fantastisk OS!! Versonen heter ikke lenger "Corporate" men er døpt om til "professional". XP er jo en forbedret verson av 2000. Det er ikke tvil om at XP er det mest stabile MS OS. Jeg synes også det har et meget stilig visuelt utseende i forhold til 2000. JEG ANBEFALER DEG Å KJØPE OS!! Les mer her: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...21&GrpID=5&s=pl [ Denne Melding var redigert av: Sliver på 2002-01-13 03:26 ] [ Denne Melding var redigert av: Sliver på 2002-01-13 03:28 ] Lenke til kommentar
Domino Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 ehm... XP seriously suxx! Måtte bare si det Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Quote: On 2002-01-13 03:27, Domino skrev:ehm... XP seriously suxx!Måtte bare si det Hvorfor det? Lenke til kommentar
cyberklad Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Hvorfor skal en kjøpe et os ? En har jo tross alt _mange_ andre os som er gratis og enormt mye bedre en windows. Microsoft har til og med bevist at for eksempel freeBSD er _mye_ kraftigere og stabilere enn win2k. Ettersom at deres servere som styrer hotmail ikke går på Windows, men på ja gett, FreeBSD. Og FreeBSD er jo et unix lignende og gratis os, akkurat som linux. Hvis en vil ha en _stabil_ og _sikker_ maskin bør en gå for trutix secure linux. Den er _HARD_ å hacke seg inn på, den overlevde tross alt igjenom et hackerparty paa 5 døgn, der Windows 2k (satt opp av windowa sine egne sikerhets eksperter) gikk ned etter 15 min. Personlig så bruker jeg suse linux 7,2 og elsker det. bare saa synd at jeg maa ha en windows install for og spille :sad: Må si jeg gleder meg til de får perfeksjonert wine slik at vi som bruker linux får like bra og _mye_ stabilere spill støtte en Windows har. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Quote: Hvorfor skal en kjøpe et os ?jeg maa ha en windows install for og spille Se, der svarte du på ditt eget spørsmål såfremt vi setter som krav at dette skal være legalt :wink: Lenke til kommentar
bertie Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 trodde ikke windows 95 var godkjent som oppgradering til XP jeg. Eller er det office 95 som ikke kan "oppgraderes" til office XP? uansett, så er Corporate edition det samme som en Proffesional Edition, men Corporate Edition er firmalisenser, og trenger dermed ikke aktiveres. Men har man f.eks. windows 2000 (evt. med SP2 også), så kan man like godt vente litt med å oppgradere XP. Vent til SP1 for XP kommer... bertie Lenke til kommentar
cyberklad Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 leipland, win98 kan en jo få, mange som holder paa og skifter ut de lisensene naa vettu :smile:= saa hvorfor kjøpe ? Lenke til kommentar
cyberklad Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 leipland, win98 kan en jo få, mange som holder paa og skifter ut de lisensene naa vettu :smile:= saa hvorfor kjøpe ? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 det er ekstremt få personer som greier å få en Windows 98 lisens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå