Imago Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg ønsker å bruke switch/case i valideringskoden for et skjema som skal sendes inn, men har trøbbel med å få det til å fungere skikkelig. Inntil videre har jeg kun lagt inn alerts som hendelser, men ingen av dem blir trigget når skjemaet sendes inn. Kan noen se noe galt i denne koden? http://pastebin.com/m3ddd86aa Takk. Endret 18. juni 2008 av Imago Lenke til kommentar
Imago Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Glem det -- dette ordnet seg. Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Glem det -- dette ordnet seg. Validering i JS? :O omg.. Lenke til kommentar
Imago Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Glem det -- dette ordnet seg. Validering i JS? :O omg.. Dersom du skal kritisere, bør du legge frem eget forslag og begrunnelse for det. Selv mener jeg det er god praksis å benytte både Javascript og PHP til validering. Javascriptet vil gi brukeren tilbakemelding om at han har tastet inn feil verdier uten at siden må reloades, og PHP vil fungere som en backup i tilfellet brukeren ikke benytter Javascript på sin browser. Endret 19. juni 2008 av Imago Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå