Ihasabucket Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Heisann dere.. Jeg har bestemt meg for å oppgradere min pc og har bestemt meg for at jeg skal skifte ut skjermkortet, prossesoren og ram'en Her er produktene jeg har funnet fram til. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...C4-86BA766B3FA5 Her er spesifikasjonene til pc'en min http://support.packardbell.com/no/item/ind...;ppn=PB34313691 Spørsmålet mitt er om de delene jeg har valgt ut vil passe til min nye pc? Endret 24. juni 2008 av Diskutereren Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Elkjøp-PCer, som jeg liker å kalle det, er ikke særlig gode å oppgradere, men jeg tror nok du skal få til RAM, skjermkort og prosessor. På RAM siden, anbefaler jeg deg å gå opp til 800MHz, hvis hovedkortet støtter det da selvfølgelig. Og på grafikkortet anbefaler jeg deg å slenge inn et par hundrelapper til, slik at du får 8800. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Mye av sprøsmålet mitt var om hovedkortet mitt allerede støttet de delene jeg hadde valgt ut,, spiller wow,, noe bf2 iblant. så noe bedre enn det jeg har valgt tror jeg ikke er nødvendig Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jojo, det du har valgt ser ut til å passe med hovedkortet ditt det ja.. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Men Med det der skjermkortet kommer du ikke til og få overraskede mye fps på wow eller bf2 Det er for såvidt et bra skjermkort..men sats hellerfor på et 8800GT Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 spiller fra før av med et innebygd 6150 som deler minne med ram'en så det går nok bra.. alt passser altså.. skal jeg trykke på bestill? Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) har fått delne nå og lagt inn skjermkort og ram,, alt funker bra. Men når jeg satt i prossesoren går viften på 100% og det skjer ingen ting, så kommer det en pipe lyd hvert 3-4 sekund. Hva har skjedd? jeg har satt den inn heeelt korrekt Edit: Fikset,, ringte til en kosleig kar fra elkjøp som hjalp meg Endret 24. juni 2008 av Diskutereren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå